Even voorstellen; Paul Kramer GT, 916 Spider & GTV
Geplaatst: ma aug 23, 2010 00:47
Hallo allemaal!
Ik ben Paul Kramer en sinds 1985 is het helemaal mis met mij. Ik kocht toen mijn eerste Alfa, een Guilietta 1.6 en raakte besmet met het jullie welbekende Alfa virus. Genezing is niet mogelijk is mij in al die jaren gebleken en ja een praatgroep -forum- met gelijk gestemden is dan het best haalbare...
Ik ben inmiddels weer SCARB lid. Ik woon sinds 2001 in Duitsland net over de grens bij Nijmegen en heb vanwege mijn vertrek naar het buitenland destijds mijn toenmalige lidmaatschap niet verlengd, maar heb m'n leven inmiddels weer gebeterd! Ik ben sinds enige tijd lid van het 916 register en actief op het forum aldaar. Een dusdanig gezellige club dat ik helemaal vergeten was om me ook hier aan te melden...
Ik heb sinds 1985 continu Alfa's gereden en na een uitstapje in 2006, een SEAT Leon -uiteraard het "Walter da Silva model"- met 260 pk en 370 nm ook leuk trouwens, sinds mei 2009 in het bezit van mijn 916 Spider 2.0 TS 16V (06-2002) en 937 GT 2.0 JTS Distinctive Black-Line (08-2007). En, welhaast overbodig te zeggen, ik ben er blij mee!
Ik kocht de huidige 916 Spider van een in Duitsland wonende Italiaan, die de auto uit zijn geboorteland heeft meegenomen. De auto is voorzien van prachtige italiaanse boorddocumentatie, waar over het algemeen geen touw aan vast te knopen is.
De kleur van de auto is "Blu Lightning", -voor zover ik weet niet beschikbaar geweest in nederland- met cognac/caramelkleurig Momoleder. De auto is o.a. voorzien van 17" lichtmetaal en een elektrisch bedienbare donkerblauwe kap. Ik heb de auto sinds de aankoop voorzien van; een Ragazzon einddemper 2x70mm, een windscherm, een Pioneer radio/cd/mp3 met usb-aansluiting en een Parrot bluetooth unit, daar het bellen met de kap naar beneden anders wat erg opzichtig is. De Spider staat op een seizoenskenteken van maart t/m oktober en "slaapt binnen".
De GT is donker antraciet van kleur -"Nero Jarama"- met lederen bekleding in de combinatie rood / zwart. De auto is o.a. extra voorzien van Bose soundsystem, xenon (af fabriek) en stoelverwarming. Ik heb sinds de aankoop een Audio Link USB en SD reader toegevoegd en verder het type velg veranderd 18". Verder niet veel aan hoeven doen, omdat de auto al vol was. De GT is m'n auto voor het dagelijkse gebruik. (Wat heb ik het toch slecht )
Ik heb trouwens van januari 1990 t/m december 1999 bij Alfa Romeo dealers in de verkoop gewerkt en voor Alfa op de AutoRai gestaan in 1991, 1993 en 1995. Ik heb derhalve ook de introductie van de 916 serie meegemaakt en er toen ook al mee gereden, steeds met het gevoel "zo een komt er ook nog een keer". De aanhouder wint zeggen ze weleens...
Ik heb een paar foto links van de Bella's bijgevoegd.
Ik kijk uit naar een leuke tijd met jullie allen!
Groet Paul
Ik ben Paul Kramer en sinds 1985 is het helemaal mis met mij. Ik kocht toen mijn eerste Alfa, een Guilietta 1.6 en raakte besmet met het jullie welbekende Alfa virus. Genezing is niet mogelijk is mij in al die jaren gebleken en ja een praatgroep -forum- met gelijk gestemden is dan het best haalbare...
Ik ben inmiddels weer SCARB lid. Ik woon sinds 2001 in Duitsland net over de grens bij Nijmegen en heb vanwege mijn vertrek naar het buitenland destijds mijn toenmalige lidmaatschap niet verlengd, maar heb m'n leven inmiddels weer gebeterd! Ik ben sinds enige tijd lid van het 916 register en actief op het forum aldaar. Een dusdanig gezellige club dat ik helemaal vergeten was om me ook hier aan te melden...
Ik heb sinds 1985 continu Alfa's gereden en na een uitstapje in 2006, een SEAT Leon -uiteraard het "Walter da Silva model"- met 260 pk en 370 nm ook leuk trouwens, sinds mei 2009 in het bezit van mijn 916 Spider 2.0 TS 16V (06-2002) en 937 GT 2.0 JTS Distinctive Black-Line (08-2007). En, welhaast overbodig te zeggen, ik ben er blij mee!
Ik kocht de huidige 916 Spider van een in Duitsland wonende Italiaan, die de auto uit zijn geboorteland heeft meegenomen. De auto is voorzien van prachtige italiaanse boorddocumentatie, waar over het algemeen geen touw aan vast te knopen is.
De kleur van de auto is "Blu Lightning", -voor zover ik weet niet beschikbaar geweest in nederland- met cognac/caramelkleurig Momoleder. De auto is o.a. voorzien van 17" lichtmetaal en een elektrisch bedienbare donkerblauwe kap. Ik heb de auto sinds de aankoop voorzien van; een Ragazzon einddemper 2x70mm, een windscherm, een Pioneer radio/cd/mp3 met usb-aansluiting en een Parrot bluetooth unit, daar het bellen met de kap naar beneden anders wat erg opzichtig is. De Spider staat op een seizoenskenteken van maart t/m oktober en "slaapt binnen".
De GT is donker antraciet van kleur -"Nero Jarama"- met lederen bekleding in de combinatie rood / zwart. De auto is o.a. extra voorzien van Bose soundsystem, xenon (af fabriek) en stoelverwarming. Ik heb sinds de aankoop een Audio Link USB en SD reader toegevoegd en verder het type velg veranderd 18". Verder niet veel aan hoeven doen, omdat de auto al vol was. De GT is m'n auto voor het dagelijkse gebruik. (Wat heb ik het toch slecht )
Ik heb trouwens van januari 1990 t/m december 1999 bij Alfa Romeo dealers in de verkoop gewerkt en voor Alfa op de AutoRai gestaan in 1991, 1993 en 1995. Ik heb derhalve ook de introductie van de 916 serie meegemaakt en er toen ook al mee gereden, steeds met het gevoel "zo een komt er ook nog een keer". De aanhouder wint zeggen ze weleens...
Ik heb een paar foto links van de Bella's bijgevoegd.
Ik kijk uit naar een leuke tijd met jullie allen!
Groet Paul