wisten jullie dat schorsen tegenwoordig 23,90 euro kost??
dacht dat het iets van 18 gulden was
Alleen als de wagen ouder is dan 15 jaar.wisten jullie dat schorsen tegenwoordig 23,90 euro kost??
Was 68eu meen ik...Alleen als de wagen ouder is dan 15 jaar.wisten jullie dat schorsen tegenwoordig 23,90 euro kost??
Zo niet dan mag je de vriendelijke prijs van €75 aftikken. Ik bedoel... dat zal ook wel duurder zijn geworden.
Bij schorsing is verzekering en APK niet verplicht. APK vervalt zelfs.Weten hoe het zit met de verzekering op het moment dat de auto geschorst wordt ? De Novanta gaat de stalling in waarschijnlij, maar is op dit moment nog verzekerd.
kleine toevoeging, hij mag niet op de weg staan (moest er wel om lachen toen het vrouwtje bij het postkantoor dat zei....)Bij schorsing is verzekering en APK niet verplicht. APK vervalt zelfs.Weten hoe het zit met de verzekering op het moment dat de auto geschorst wordt ? De Novanta gaat de stalling in waarschijnlij, maar is op dit moment nog verzekerd.
Nog een toevoeging dan: Hij mag niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg!kleine toevoeging, hij mag niet op de weg staan (moest er wel om lachen toen het vrouwtje bij het postkantoor dat zei....)Bij schorsing is verzekering en APK niet verplicht. APK vervalt zelfs.Weten hoe het zit met de verzekering op het moment dat de auto geschorst wordt ? De Novanta gaat de stalling in waarschijnlij, maar is op dit moment nog verzekerd.
pfff, meen je dat?? Wordt lastig dan als de garagedeur open staatNog een toevoeging dan: Hij mag niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg!kleine toevoeging, hij mag niet op de weg staan (moest er wel om lachen toen het vrouwtje bij het postkantoor dat zei....)Bij schorsing is verzekering en APK niet verplicht. APK vervalt zelfs.
ja daar heb je wel gelijk in! je kan daar echt een bon voor krijgen. Ik zou niet weten wie dat doet maar t kan wel.pfff, meen je dat?? Wordt lastig dan als de garagedeur open staatNog een toevoeging dan: Hij mag niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg!kleine toevoeging, hij mag niet op de weg staan (moest er wel om lachen toen het vrouwtje bij het postkantoor dat zei....)
PreciesEen auto mag inderdaad niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg. Haal de kentekenplaten eraf en hij is onzichtbaar.
Patrick.
Personenvoertuigen tot 15 jaar en bedrijfswagens onder 3500 kg tot 15 jaar = € 71,50Alleen als de wagen ouder is dan 15 jaar.wisten jullie dat schorsen tegenwoordig 23,90 euro kost??
Zo niet dan mag je de vriendelijke prijs van €75 aftikken. Ik bedoel... dat zal ook wel duurder zijn geworden.