Helaas dit weekend overleden.
RIP.
Een Interview met Tom Walkinshaw dd 11 February 2009.
Tom Walkinshaw Past, present Future.
Bron: CarsGuide.com.au
Walkinshaw was echt een zakenman wat dat betreft. Niet altijd even netjes maar goed, wie heeft wel aureool boven zijn hoofd? Zeker in de wereld van F1.Ik heb altijd een dubbel gevoel bij Tom Walkinshaw. Enerzijds een echte petrolhead die met veel passie en hard zakenmanschap in de autosport actief was. Anderzijds ook degene die Jos Verstappen ondanks zijn doorlopende contract eruit trapte bij Arrows vlak voor het begin van het nieuwe seizoen ten faveure van HH Frentzen die meer centjes meebracht. Op z'n zachts gezegd niet netjes en ook jammer voor de Nederlandse autosportliefhebber.
Desalniettemin uiteraard een groot verlies voor zijn familie en de autosport. R.I.P. Tom.....
Eens.Walkinshaw was echt een zakenman wat dat betreft. Niet altijd even netjes maar goed, wie heeft wel aureool boven zijn hoofd? Zeker in de wereld van F1.Ik heb altijd een dubbel gevoel bij Tom Walkinshaw. Enerzijds een echte petrolhead die met veel passie en hard zakenmanschap in de autosport actief was. Anderzijds ook degene die Jos Verstappen ondanks zijn doorlopende contract eruit trapte bij Arrows vlak voor het begin van het nieuwe seizoen ten faveure van HH Frentzen die meer centjes meebracht. Op z'n zachts gezegd niet netjes en ook jammer voor de Nederlandse autosportliefhebber.
Desalniettemin uiteraard een groot verlies voor zijn familie en de autosport. R.I.P. Tom.....
Holy shit....dat is stampen!Ik ben opgegroeid als groot fan van TWR, Tom's raceteam.
Ben zelfs in Kidlington geweest in 1984 waar zijn team toen gevestigd was!
Hij was een groot coureur altijd spectakel als hij achter het stuur zat en heeft als teameigenaar zeer veel bereikt, helaas heeft het Arrows team hem weinig geluk gebracht.
Welliswaar niet Alfagerelateerd maar 1 van de gaafste kwalificatie rondjes die ik me kan herinneren:
Tom in zijn TWR XJ-S in 1985 op Mount Panorama Bathurst, ga er maar eens voor zitten zou ik zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=WbhxrIhkbhk
Tom, R.I.P. en bedankt voor de mooie herinneringen uit mijn jeugd!
Helemaal mee eens.persoonlijk denk ik dat niet alleen het geld bij Josje het probleem was (persoonlijk) denk ik dat ook zijn arrogante houding hiermee te maken heeft gehad en een manager die hij al veel eerder de laan had uit moeten sturen.