Welkom in Nederland waar de één ervoor kiest winterbanden te nemen en de ander niet. Helaas ben ik vandaag de dupe geworden van iemand die geen winterbanden had.
Vanochtend om 8:20 sloeg het noodlot toe bij de 33. Ik ging een geparkeerde vrachtwagen voorbij die auto's stond af te laden. Daarna moest ik rechtsaf slaan om de inrit van het parkeerterein achter ons bedrijf te bereiken. Ik ga de vrachtwagen voorbij doe mijn knipperlicht naar rechts aan. In mijn achteruitkijkspiegel zie ik een Audi Q7een nog wachtende auto achter de vrachtwagen inhalen. Ik verwacht dat hij me gezien heeft en let er verder niet meer op. ik rem af om af te slaan en toen.................. een klap en echt behoorlijke. Vooral omdat ik het nooit aan heb zien komen,
De man in de Audi Q7 heeft nooit opgemerkt dat ik remde en is met 340/50 km per u achterin gereden. Hij heeft nog geremd vertelde hij maar had geen winterbanden dus kon niets beginnen. Hij gaf nog wel aan dat hij de vaart er al in had omdat hij haast had. Fijn bedankt!!!
De schade is aanzienlijk omdat de carrosserie behoorlijk naar binnen gedrukt is. Ik vermoed dan ook een total los rapport. Ben smiddags bij de tegenpartij op kantoor geweest en hij verleende netjes iedere medewerking.
Volgende week Dinsdag komt er een schadeexpert kijken en dan hoor ik het wel. En ik twijfel wat te doen. Of de auto totallos laten verklaren en daarna de carrosserie rechttrekken. of op zoek gaan naar een andere 33 en alles overbouwen. De 33 is technisch in goede staat en hard! alleen hij zou nog een spuitbeurt kunnen gebruiken. Maar na 9 jaar bloed zweet en tranen maar vooral plezier!! is het moeilijk zo afscheid te nemen. Zeker omdat de hele motor een revisie tegemoet ging, de koppen zijn al gereviseerd en koeling en distributie delen liggen al klaar. En voor de voorzijde lag de 16v remmen upgrade ook al klaar......
Dus ik zit in dubio. Ik weet niet eens wat ik er nog voor krijg bij total los en behoud van carrosserie
Volgende week maar even afwachten ondertussen zou ik graag jullie Alfahart horen spreken.
Ps: met mij gaat het verder wel goed, ik heb alleen de pech onlangs geopereerd te zijn aan mijn rug en net weer halve dagen aan het werk te zijn. Nu maar even niets doen, want heb veel last van de wonden.
En Foto's............
http://s1114.photobucket.com/albums/k532/gerrets/