Als het dan toch eens zou gebeuren...
Klik hier
Vergeet ook het geluid wat ze erbij maakt niet.
Ga naar Sounds en kies vervolgens High speed drive-by Exterior (volume op oorverdovend)
Pff en die was me een partij lelijk, in de pers stond destijds al hoe kan BMW tegelijkertijd de mooiste en de lelijkste 2 zitter maken?Hey, een BMW Z3 coupe
Ohh ik vind de Z3 coupé veel mooier dan de roadsterPff en die was me een partij lelijk, in de pers stond destijds al hoe kan BMW tegelijkertijd de mooiste en de lelijkste 2 zitter maken?Hey, een BMW Z3 coupe
Helemaal mee eens.Ohh ik vind de Z3 coupé veel mooier dan de roadsterPff en die was me een partij lelijk, in de pers stond destijds al hoe kan BMW tegelijkertijd de mooiste en de lelijkste 2 zitter maken?Hey, een BMW Z3 coupe![]()
Hey, een BMW Z3 coupe
om de topgear test waarin de panamera aan bod kwam er eens bij te halen, doe mij dan toch maar de quattroporte, of als het budget er is, de Aston rapideDan heb ik liever een panamera....
Jepp. QP5 anytime! Maakt niet uit of de PP sneller en "beter" is en bij sommige meer status geeft, hij doet mij denken aan deze:om de topgear test waarin de panamera aan bod kwam er eens bij te halen, doe mij dan toch maar de quattroporte, of als het budget er is, de Aston rapideDan heb ik liever een panamera....