Het is alweer 40 jaar geleden dat de Alfetta het daglicht mocht aanschouwen en wij lopen ook met de gedachte om tijdens het SS 2012 er bij stil te gaan staan met een tijdslijn van dit mooie model.
Ik heb ondertussen al diverse mails en PB's verstuurd naar eigenaren en hoop op reactie's van eigenaren die er aan mee willen werken. Het is wel erg lastig omdat er relatief erg weinig zich hebben ingeschreven bij het register. Dus als je dit leest en je bent in het bezit van een Alfetta en je wilt ook hier aan mee doen pb of mail mij even aub. Ook als je wel in het bezit bent maar niet ingeschreven bent en ook geen tijd hebt om naar het SS te komen schrijf u aub in voor het register. Heb van bijna alle jaartallen eigenaren benaderd maar een Alfetta uit het jaar 1975 en 1985 ben ik nog niet tegen gekomen in het register. Wel diverse Alfetta's maar dan geen gegevens van eigenaar.
Hopelijk komen er veel reacties zodat wij dit voort kunnen zetten en tijdens het SS er een mooie tijdslijn van kunnen maken.
jeroengtv6@gmail.com
Groet Jeroen