Ik zit een beetje te twijfelen..
Kiezen tussen een:
33
75
145
Wie kan mij hiermee helpen en de voor en nadelen vertellen?
Ciao,Mike
Ja zekers..!!Tsja,alle 3 hebben hele verschillende eigenschappen.
Wordt het je eerste eigen auto?
Oké daar heb je een punt ja..Dan zou ik persoonlijk voor een 33 of ene 145 gaan,een 75 heeft hele specifieke rij eigenschappen,waar je aan moet wennen.
Mijn eerste auto was een 33 1,4ie,was een heerlijk autotje,maar toen ik over ging naar een 75,heb ik toch behoorlijk wat momenten gehad dat ik verrast werd door de auto.
Zeker ben milliair..Ben je avontuurlijk ingesteld en hou je van een uitdaging
ben nog bezig met amo..oow kijk dat is toevallig ik ook haha waar zit je ergens?
ik zit in oirschot!!
mvg,
jesper
Alfa virus heb ik sws al, wil niks anders..ZIjn idd 3 heel verschillende auto's.
Wat verwacht je van de auto? Waar heb je 'm voor nodig? Wat is je budget? Ben je op zoek naar iets specifieks?
Ik zou eerst eens rustig hier op 't forum rond kijken om wat bijzonderheden op te pikken. En 24 juni is er in Zandvoort iets met Italiaanse auto's te doen. Altijd leuk om met "ervaringsdeskundigen" te praten.
Van de drie heb ik alleen ervaring met de 75. Hele leuke auto, en als RWD met een ongeblazen 1.8 niet zo heel listig, behalve bij glad weer...en dan verrast 'ie je ongetwijfeld af en toe, zeker als onervaren chauffeur dus misschien niet de meest logische keus. Maar als je er eenmaal een hebt gehad loop je grote kans dat je een mutatie van het Alfa-virus oploopt, het transaxle virus.
Ja amo amo! ik loop gwn op school een voor opleiding tot millitair!oke waar loop je amo?? als je in oirschot kom en 75 turbo ziet dan ben ik dat
mvg,
jesper