Io mi chiamo Sander.
(maar dat wisten jullie al)
Vanavond m'n eerste les Italiaans gehad.
Zal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavond En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40Gaaf man. Ga je 1 avond in de week naar school en krijg je les van een 23 jarige italiaanse schone ??
Dat is maar goed ook.... dan let je tenminste op de lesstof, anders had je nu nog geen werkende meter gehadZal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavond En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40Gaaf man. Ga je 1 avond in de week naar school en krijg je les van een 23 jarige italiaanse schone ??
Denk eraan Michel , het ezelsbruggetje voor de wet van Ohm is uier dus je fantasie kan vanaf hier weer op holZal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavond En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40
Meter niet, nee !Dat is maar goed ook.... dan let je tenminste op de lesstof, anders had je nu nog geen werkende meter gehad
Beter dan een lelijke vent van 44 op de sjat heZal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavond En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40Gaaf man. Ga je 1 avond in de week naar school en krijg je les van een 23 jarige italiaanse schone ??
Je weet hoe ik daar over denkt he Dre ... voor mij ben je dus nog iets te jong maar het komt wel goed hoor
Beter dan een lelijke vent van 44 op de sjat he
zolang het je oohm niet is....Zal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavond En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40
Beter Ohme Willem dan nonkel Adriaan ...zolang het je oohm niet is....