Hoop maar dat het niet dicht gaat.
250k is peanuts op de hele begroting van CPZ. Bemiddelingskosten zijn vaak maar een klein percentage van de geleverde inkomsten. Ik heb me verdiept in de materie, maar het loopt al sinds augustus 2012 en is nagenoeg opgelost.Lijkt om een ruzie over wel/niet geleverde diensten te gaan. 250k is ook wel een vrij hoog bedrag, CPZ is geen Real Madrid en zelfs geen Ajax qua sponsorinkomsten...
Er wordt al lange tijd gewerkt aan een circuit van formaat in Flevoland. Wellicht niet met de historie van CPZ, maar wel met de mogelijkheid om een circuit neer te zetten wat aan de eisen van deze tijd voldoet. Daar zullen vast ook geluidseisen gaan gelden, maar wellicht meer ruimte voor geluidsdagen dan bijvoorbeeld Zandvoort.Wat dat geluid aangaat en milieu draven we gewoon te ver door vind ik. Koop een hutje op de hei en trap ook al de luxe uit je leven als je zo gesteld bent op het mulieu en klaag dan ook niet als de herten in het parings seizoen zitten. Want daar gaan ze dan weer over klagen. Zeikerds zijn het. Bijna 20 jaar tegenover een groot transportbedrijf gewoond en in die jaren starten ze de vrachtauto's al vroeg en liet men deze eerst zeer lang warm draaien voordat men vertrok. Je went er wel aan zeg ik dan.