Sinds vrijdag heb ik er een nieuw meisje bij!!!
Vrijdag avond met autoambulance en onze Volvo naar Eindhoven geweest om daar bij Serge een 33 op te halen. Het gaat om een 33 uit 1983 (voorheen van Don Pedro) in de kleur ivoor met zwart. Was eerder al wezen kijken maar omdat ik geen tijd had is het er maar niet van gekomen om dr op te halen. Dit dus eindelijk gedaan, vrijdag avond. De 33 had al een tijdje stilgestaan maar starte echt super netjes, ben er echt heel blij mee. Vanochtend getracht te wassen, auto was redelijk ontdooit, gewassen en kort daarna was het 1 grote ijsbloem. Maar de auto moest weg naar de stalling dus ik kon er niet veel meer aan doen. Onderweg kon de auto goed ontdooien en gelukkig hadden we nog flink wat tijd over, dus langs de kant van de snelweg maar aan de poets geslagen, toch nog gelukt om zowat de gehele auto gepoetst te krijgen, en dat poetsen gaf echt een mooi resultaat. Weddenschapje gewonnen met mn vader, hij dacht niet dat de auto na die kou makkelijk zou starten, maar echt bij de eerste tak van de startmotor snorde het blokje er vrolijk op los. Toen is ze de stalling ingegaan, daar zal ze een jaar blijven staan aangezien ik mijn SW eerst wil klaar maken en ik geen geld heb om twee auto's naast elkaar te houden. Met regelmaat zal ik dr opzoeken en starten en een stukje rijden, maar volgend jaar gaat er weer apk op komen!!
Ik heb wel foto's gemaakt, deze moet ik nog even op de pc zetten (camera geleend van een lieve vriendin van mij). Dan moet ik nog wat webspace hebben, iemand??