Een vriend van mij gaat het huis waar hij zijn onderdelen stockeerde leeg maken en om niet te veel stukken te moeten verhuizen naar Leuven
Geeft hij een opendeur Garage sale
Dit is de mail die hij mij heeft gemaild :
Beste Alfavrienden,
Op Zondag 27/4, van 10H – 16H organiseer ik zelf een onderdelendag.
Het huis waar mijn grootvader woonde diende jarenlang als mijn persoonlijke opslagplaats maar, de man is spijtiggenoeg gestorven en het is nu tijd om op te ruimen !
De meeste onderdelen zullen aangeboden worden aan ‘vriendenprijsjes’, voor andere zal iets meer gevraagd worden.
Het gaat over onderdelen voor o.a. volgende types : Alfetta GTV6, 75 en de 105 serie (Guilia; Spider), 2 boxermotoren voor 33’s.
Een greep uit het aanbod :
Voor Spider serie 2 : nieuwe achter- en voorvleugel rechts, deuren, chroomlijsten, vouwdak.....
Guilia : praktisch alle onderdelen behalve carrosserie en zetels, wel 3 achterkleppen...
GTV6 : achterklep, motorkap, verschillende zijruitensets, interieurdelen ( beige en zwart Recarointerieur), nieuwe koplampen , nieuwe stuurkogels, nieuwe waterpompen nieuwe ventilatormotor...
33 : nieuwe achtrruit SW, 1.7 boxer (100.000 km), 1.4 boxer (120.000km), nieuwe voorvleugel.
105 serie : 2x 1.3 motor
164 nieuwe achtervleugel links
....
Ik hoop er een leuke dag van te maken en hoop jullie talrijk te verwachten met jullie Alfa !
Graag even aanmelden op volgende adres : totaalmetaal@telenet.be , kwestie van genoeg koffie te voorzien !
Adres :
Schuifelaarstraat 6
1800 Peutie ( Vilvoorde )
Belgie
Steven D’hondt gsm 0032 486/21 86 53