Wie wil er een Lancia Y10 hobbyprojectje?
Geplaatst: ma jun 16, 2014 17:17
Ik weet niet of ik deze advertentie hier mag plaatsen?
Als het niet mag hoor ik het wel, dan haal ik 'm weg.
Te"koop" Lancia Y10 uit 1991, ongeveer 150.000 km gelopen.
Te koop staat tussen haakjes omdat ik er wel vanaf moet, maar ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om hem naar de sloop te brengen .
Ik zoek dus eigenlijk iemand die (zeer) goedkoop een Y10 zoekt voor onderdelen of om op te knappen.
Er zitten slechte plekken aan, uiteraard, aan de deuren zit wat roest, het rechter achterspatbord heeft wat flinke roestblazen, de einddemper is lek, en hij moet uitgelijnd worden.
Er zitten twee versleten voorbanden onder.
Rondom zitten er wat krasjes en deukjes.
Zit er nog wel wat goeds aan? JA!
Motor en bak zijn uitstekend, rijd en schakelt prima en is erg zuinig.
Heeft elektrische ramen en centrale vergrendeling.
Bij 145.000 km zijn de radiateur, distributieriem, spanrol, multiriem en waterpomp vervangen.
De versnellingsbak is bij 135.000 km vervangen door een exemplaar met toendertijd 75.000 km er op, dus heeft nu 90.000 gelopen.
We hebben toen ook meteen de steekashoezen en de fuseekogels vervangen.
Foto's:
De prijs?
Ik wil wel graag dat ie naar een liefhebber/ hobbyist gaat, die 'm voor onderdelen of om op te knappen gaat gebruiken.
En de prijs komen we zeker uit, het is echt niet veel.
Als het niet mag hoor ik het wel, dan haal ik 'm weg.
Te"koop" Lancia Y10 uit 1991, ongeveer 150.000 km gelopen.
Te koop staat tussen haakjes omdat ik er wel vanaf moet, maar ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om hem naar de sloop te brengen .
Ik zoek dus eigenlijk iemand die (zeer) goedkoop een Y10 zoekt voor onderdelen of om op te knappen.
Er zitten slechte plekken aan, uiteraard, aan de deuren zit wat roest, het rechter achterspatbord heeft wat flinke roestblazen, de einddemper is lek, en hij moet uitgelijnd worden.
Er zitten twee versleten voorbanden onder.
Rondom zitten er wat krasjes en deukjes.
Zit er nog wel wat goeds aan? JA!
Motor en bak zijn uitstekend, rijd en schakelt prima en is erg zuinig.
Heeft elektrische ramen en centrale vergrendeling.
Bij 145.000 km zijn de radiateur, distributieriem, spanrol, multiriem en waterpomp vervangen.
De versnellingsbak is bij 135.000 km vervangen door een exemplaar met toendertijd 75.000 km er op, dus heeft nu 90.000 gelopen.
We hebben toen ook meteen de steekashoezen en de fuseekogels vervangen.
Foto's:
De prijs?
Ik wil wel graag dat ie naar een liefhebber/ hobbyist gaat, die 'm voor onderdelen of om op te knappen gaat gebruiken.
En de prijs komen we zeker uit, het is echt niet veel.