Aangezien er hier ook genoeg liefhebbers zijn

Ik zat zelf aan onderstaand te denken:

Eerste twijfel ik nog beetje en laatste zijn wel erg Duits.
Alvast bedankt voor jullie input en mening

Martijn
... ehhh inspiratie!Voor inspiratie.
https://www.google.nl/search?q=jaren+80 ... 60&bih=511" onclick="window.open(this.href);return false;
... ehhh inspiratie!Voor inspiratie.
https://www.google.nl/search?q=jaren+80 ... 60&bih=511" onclick="window.open(this.href);return false;
Als de wielomtrek hetzelfde blihft is de wielkast toch niet leger of voller met 14 of 15 inch. Je hebt alleen meer of minder rubber.Reactie betreffende de gangbaarheid van 15'' velgen was ik achter gekomen, 14'' is ook mogelijk alleen dan zijn de wielkasten wel weer wat leger![]()
Betreft voor deze Sud:
De ATS/Madeno heb ik verkocht, zit nu setje Ronals onder. Nadeel van de Ronal vind ik de ET waarde, ofwel auto is redelijk spoorgevoelig, had ik met de ATS niet.
Martijn
15" was niet echt gangbaar in de vroege jaren '80. Pas vanaf '88 of zo zie je die maat bij Alfa mondjesmaat toegepast worden. Voor een Sud vind ik de oorspronkelijke Speedline telefoonschijf velgen nog steeds erg mooi (wel dan die van een 33 nemen in verband met dat 340TRX niet meer gemaakt wordt). Of worstvelgen, alhoewel dat meer jaren '70 is en dus voor een chroombumper. Als je dat honingraat leuk vindt heb ik overigens nog wel een mooie set Rials in goudkleur (hoe jaren '80 wil je het hebben?) met nagenoeg nieuwe banden 185/60R14.