Praktische bruikbaarheid en makkelijk schoonhouden is het belangrijkste, de vloer moet vloeistofbestendig zijn en het liefste natuurlijk ook betaalbaar

Graag hoor ik jullie tips!
Die tegels bij rubbermagazijn (voorheen haaglanden rubber, ben de man voor het eerst jaren geleden op een oldtimerbeurs tegengekomen, mooie zaak opgebouwd) bedoelde ik ook.Heb zelf pvs tegels met traanplaatmotief. Met zwarte eg grijze tegels doorelkaar ziet het er kek uit. Je kunt ze los leggen, maar ik heb ze verlijmd met pvc tegellijm . Enige nadeel is dat de banden op de grijze tegels iets verkleuringen achterlaten. Verder topkeuze en lekker rauzen met de crick zonder herrie. Schoonmaken is een eitje en zelfs verf en bitumen ed haal je er zo met wd 40 af.
Kost nog geen 20/m2 ,dus hier nooit coatings meer.
http://www.rubbermagazijn.nl/collectie/ ... Ajwi8P8HAQ
Gelast is niet nodig. clicktegels gewoon verlijmen met speciaallijm op me betonvloer. Is altijd weer te verwijderen en je kuntnin noodgevallen ook nog een losse tegel vervangen. Water? Geen probleem. Gewoon afspuiten schrobben en dweilen. Beetje lekwater van de auto is dus zeker geen probleem.Ik heb uiteindelijk gekozen voor een 2 component epoxy vloer. Wilde eerst pvc tegels welke gelast worden, maar vond het ff te duur.
Ook naar de losse kunstof tegels gekeken, maar was bang dat er vocht onder kon blijven liggen (als ik de auto nat binnen zet bv) wat er niet meer onder uit kan.
Als ik ooit wat anders erop doe zal dat denk toch de gelaste PVC zijn.
zie bv:https://www.google.nl/search?q=trailer+ ... upzTpjM%3A
voordeel is dat alles wat je laat vallen geen schade aan je beron maakt en je gereedschap blijft mooier als je veel over de beton gaat kruipen met je tools...
succes met de bouw
Vlinderen geeft geen olie werende laag of water dichte laag helaas. Als er olie op lekt zal het erin trekken en zoals al aangegeven daarna zal een coating minder goed hechten op die plekken.Allen bedankt voor de reacties, het plan is nu om als eerste de vloer te laten vlinderen van eens kijken hoe de vloer daarna is. Is de voordeligste oplossing en scheelt daarna in eventuele coatingkosten, mocht ik daartoe besluiten
(Of hebben jullie zwaarwegende bezwaren die ik over het hoofd gezien heb?).
Doch trekt het er heel langzaam in, is na dagen nog steeds gewoon op te vegen. Ik ben zeer tevreden over mijn gevlinderde vloer.Vlinderen geeft geen olie werende laag of water dichte laag helaas. Als er olie op lekt zal het erin trekken en zoals al aangegeven daarna zal een coating minder goed hechten op die plekken.Allen bedankt voor de reacties, het plan is nu om als eerste de vloer te laten vlinderen van eens kijken hoe de vloer daarna is. Is de voordeligste oplossing en scheelt daarna in eventuele coatingkosten, mocht ik daartoe besluiten
(Of hebben jullie zwaarwegende bezwaren die ik over het hoofd gezien heb?).