De Rotterdamse milieuzone is weer verboden voor oude benzineauto’s
http://www.persberichtenrotterdam.nl/be ... E2%80%99s/
Maar wat is de verhouding tussen die benzine auto uit 1982 en de diesel auto van nu mbt die NOx uitstootEen benzineauto uit 1982 stoot 46 keer meer NOx uit dan een Euro 4 benzineauto
Dat is een goeie! Al denk ik dat de meest leden hier een klassieke Alfa in de garage hebben en als daily de NOx-mobile pakken. Maar, goed punt!Leuk die cijfers....
Maar wat is de verhouding tussen die benzine auto uit 1982 en de diesel auto van nu mbt die NOx uitstootEen benzineauto uit 1982 stoot 46 keer meer NOx uit dan een Euro 4 benzineauto
Ja, maar die koeien kunnen we wellicht aansluiten op de Shell/Ocap-lijn naar het Westland voor de rozenkwekerijengaan we dan ook koeien weren uit R'dam???
die stoten toch al snel 2kg CO2 uit
Uhhh ik heb mijn oldtimertje (33 P4) niet in een garage staan hoor, maar lekker onder de carpoort... wordt gewoon mee geredenDat is een goeie! Al denk ik dat de meest leden hier een klassieke Alfa in de garage hebben en als daily de NOx-mobile pakken. Maar, goed punt!Leuk die cijfers....