Zal niet lang meer duren of we passeren de 2000.
En ook bijna een jaar geleden is het nieuwe forum de lucht in gegaan
Wanneer zal de passeerdatum zijn, vóór of na 27-12-2005
Wanneer zal de passeerdatum zijn, vóór of na 27-12-2005
Hé ... dat wist ik niet . Dan ben jij wel een zeer viriel bazeken Pa ... bijna 2000 kindekensMijn virtueel kindje wordt groot
Nee he..., nou ja, laat me maar weten wanneer, dan plan ik weer een avondje deleten in...Tja, dat is wel een beetje te sturen: Suske, Wiske, tante Sidonia en dan natuurlijk Lambik en Jerom, Asterix, Obelix, Idéfix, en al die andere -ix-en, G. Flater, Bollie, Billie, Jan, Jans, de kinderen, Katrien, Duifje, Michel Valiant, Robbedoes, Kwabbernoot, Knabbel, Babbel, Archie man of steel, Goofy, Pluto en-zo-kan-ik-nog-wel-ff-doorgaan maar die zijn allemaal nog géén lid
Jup, voor de lol even een telling gedaan:Ik vraag mij alleen af hoeveel van de gebruikers ook weer terugkomen. Ik heb de indruk dat er een hoop 'tijdelijke' zijn, om bv. even wat te verkopen. Misschien moeten we een keer (ooit, wanneer er tijd over is, in de pruimentijd, sint juttemis) een opschoon aktie houden...
Dat zijn al die mensen die hier een auto probeerden te verkopen en hun topic zagen ontaarden in een zoveelste wereldoorlog.waarvan er 289 het al na 1 bericht voor gezien hielden...
Dat zijn al die mensen die hier een auto probeerden te verkopen en hun topic zagen ontaarden in een zoveelste wereldoorlog.waarvan er 289 het al na 1 bericht voor gezien hielden...
ach, als daar al niet tegenkunnen...Dat zijn al die mensen die hier een auto probeerden te verkopen en hun topic zagen ontaarden in een zoveelste wereldoorlog.waarvan er 289 het al na 1 bericht voor gezien hielden...
Ja Michelleken ... ze moeten iets doen om hun gemis van de Groten Oorlog te kompenseren hé die Ollanders
Dat zijn al die mensen die hier een auto probeerden te verkopen en hun topic zagen ontaarden in een zoveelste wereldoorlog.
Goh zeg hoe zou dat nou toch komen Bassie?
Dat zijn al die mensen die hier een auto probeerden te verkopen en hun topic zagen ontaarden in een zoveelste wereldoorlog.
Hahaslecht opgevoede mensen, peppi ?