...dat als het lang duurt voordat je onderdelen bij de dealer binnenkomen, het niet de schuld van de italianen maar van de nederlanders is
Even afgezien van Tuynder bestel ik m'n originele onderdelen allang niet meer in Nederland maar in Duitsland. Je wilt niet weten hoeveel moeite ik gedaan heb hier in Nederland een instructieboekje voor m'n Q4 te krijgen. Of ze deden direct moeilijk of na lange tijd zeiden ze maar dat het niet meer te leveren was
. Ik ben ook niet voor één gat te vangen dus ik het hier maar even over de grens geprobeerd. En na een tijdje kreeg ik een telefoontje dat m'n bestelling daar al klaar lag. Ik heb niet alleen een Duitse maar ook een Engelse editie gekregen en nog wat kleinere onderdelen. Eventueel was er ook nog een -ik meen- Frans en Spaans instructieboekje leverbaar.
Mijn ervaring: het is allemaal nog wel te krijgen voor de wat oudere modellen maar bij die -pardon my French:- Nederlandse hufters hoeft je niet aan te kloppen. Duurt idd veel te lang, als je het al krijgt.