Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

De krant-in-bed-lees-sessie leert...

zo dec 25, 2005 10:09

...dat als het lang duurt voordat je onderdelen bij de dealer binnenkomen, het niet de schuld van de italianen maar van de nederlanders is: TNT Automotive doet de onderdelenverzending van FIAT. Overigens staat de divisie in de verkoop, dus straks kunnen we weer lekker op anderen vloeken.

Bijna vier procent van de belgen zonder schoenen auto rijdt... :roll:
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

SPIDERVELOCE1750

Re: De krant-in-bed-lees-sessie leert...

zo dec 25, 2005 10:29

...
Bijna vier procent van de belgen zonder schoenen auto rijdt... :roll:
:blue_lol: Ik zou degenen met schoenen en zonder auto ook geen eten willen geven hoor :wink:

164 Q4

Re: De krant-in-bed-lees-sessie leert...

zo dec 25, 2005 14:54

...dat als het lang duurt voordat je onderdelen bij de dealer binnenkomen, het niet de schuld van de italianen maar van de nederlanders is
Even afgezien van Tuynder bestel ik m'n originele onderdelen allang niet meer in Nederland maar in Duitsland. Je wilt niet weten hoeveel moeite ik gedaan heb hier in Nederland een instructieboekje voor m'n Q4 te krijgen. Of ze deden direct moeilijk of na lange tijd zeiden ze maar dat het niet meer te leveren was :evil:. Ik ben ook niet voor één gat te vangen dus ik het hier maar even over de grens geprobeerd. En na een tijdje kreeg ik een telefoontje dat m'n bestelling daar al klaar lag. Ik heb niet alleen een Duitse maar ook een Engelse editie gekregen en nog wat kleinere onderdelen. Eventueel was er ook nog een -ik meen- Frans en Spaans instructieboekje leverbaar.

Mijn ervaring: het is allemaal nog wel te krijgen voor de wat oudere modellen maar bij die -pardon my French:- Nederlandse hufters hoeft je niet aan te kloppen. Duurt idd veel te lang, als je het al krijgt.

elio
Guru
Guru

RE: De krant-in-bed-lees-sessie leert...

zo dec 25, 2005 22:08

Als we dan toch met de belgen aan het lachen zijn 8) :
dit kwam ik gisteren tegen bij de lokale alfadealer (let op het sleuteltje) :evil: :
Afbeelding

hier ga ik mijn wagen toch ook niet met een gerust gemoed achterlaten hoor (was op zaterdag én de zaak was al gesloten, dus potentiële dieven hadden een heel weekend om de bolide in kwestie rustig op te laden)
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

SPIDERVELOCE1750

RE: De krant-in-bed-lees-sessie leert...

ma dec 26, 2005 11:11

In Kapellen zitten nog wel meer rare jongens hoor :lol: :wink:

Kristal

Terug naar “Het Forum Café”