E-volve

E-volve stelt zich voor

zo dec 25, 2005 21:33

Halee, ik ben Steven Elffers momenteel nog 22 jaartjes jong. Werkzaam als Tekenaar-Constructeur bij een technisch tekenbureau.

Ik rijd al enkele jaren met een Renault 5 GT Turbo, die ik momenteel stevig aan het opknappen ben. (lassen, strakmaken, spuiten etc.)
Hier ff een fotootje van het apparaat:
Afbeelding

Voor dagelijks vervoer heb ik nu een Renault 9, lekker ouwe truttenbak waar ik niet zoveel om hoef te geven.
Nu ist zo dat mijn vriendengroepje verder allemaal RWD rijd en daar kom ik ook nog wel eens een rondje mee rijd. (denk aan Toyo MR2, Corolla AE86, Nissan 200SX etc.)
Dus ik wilde mijn dagelijkse hok ook wel eens inruilen voor een 'goedkope' RWD, als eerste dacht ik aan een Sierra 2.0i, maarja das weer zo'n burgerbak.
Naja beetje alle merken af en toen kwam ik deze tegen: Klik

Dat is dan ook de reden dat ik mij hier aanmeld :D

Als ik de prijzen zo bekijk is dit wel een beetje de onderlaag voor de 75 2.0, dus vroeg me een beetje af wat de specifieke problemen zijn met de 75?
Dus waar komt de kritieke roest, andere dure mankementen etc. dusja beetje de ins- en outs weten alvorens ik eens ga kijken. Sleutelen is geen probleem verder.
Klopt het ook dat de 2.0 standaard een lsd heeft?

Nouja als je wat te vragen hebt, vraag maar raak.
En wie weet ben ik binnenkort wel helemaal alfa fan :P

elio
Guru
Guru

RE: E-volve stelt zich voor

zo dec 25, 2005 22:13

Dag Steven,
allereerst welkom hier, ik hoop dat we je snel kunnen besmetten met het virus.
De 75 waar jij het over hebt, wordt uitgebreid besproken in volgend topic (te vinden in de rubriek "gespot"): http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8611
En in de rubriek "aandachtspunten" kan je met de zoekfunctie alles opsnorren wat er aan een 75 kan schelen.
In het kort: een 75 is als een vrouw, ze vraagt ontzettend veel liefde en aandacht, maar wat je ervoor terugkrijgt kan nergens aan tippen :wink: