Beste 916 rijders.
als mede organisatie van deze tour plaats ik de tour hier ook om dat ik verwacht dat hier ook nog 916 eigenaren zijn die van een mooie beleving houden.
deze tour is ontstaan in Engeland 2022 toen kwam het idee om zo veel mogelijk Gialo zoe 916 spiders bij elkaar te krijgen. dat jaar hebben we in Engeland 13 Gialo zoe spiders bij elkaar, het jaar er op tijdens SSAR 14 spiders en 1 gtv. 2024 kwamen we aan 14 spiders in Italië.
Voor 2025 hebben we bedacht om een toer te beginnen in Luxemburg op maandag 23juni te beginnen. we zullen hier 's avonds samen komen een groep uit Engeland, een paar uit Luxemburg.
Dinsdag is het plan om een rond rit door Luxemburg te rijden en 's avonds weer bij het hotel uit te komen. deze dag zal de rond rit ongeveer 280km zijn.
woensdag gaan we via deels Moezel, Rijn en de Lahn naar Limburg aan de Lahn rijden. deze dag zullen we na verwachting rond de 240km rijden.
Donderdag zullen we de snelle saaie snelweg naar Düsseldorf rijden om daar 's avonds bij de classic car remise een deel van een Duitse 916 club te ontmoeten. we zullen hier ook een aansluiten voor een buffet.
Vrijdag word weer een dag snelweg rijden om net na de middag voor een lunch buffet bij het louwman museum aan te komen daar zullen we ook het museum bezoeken. als we dit allemaal bezocht en gezien hebben rijden we naar het hotel in Noordwijk waar we over nachten.
Zaterdag en zondag zullen we aan sluiten bij SSAR
Dit is wat de tour inhoud. we hebben een aantal hotels uitgezocht waar we gaan verblijven. deze hotels zijn over het algemeen uit gezocht op hun capaciteit
De hotels zal je zelf moeten boeken. we hebben tot eind februari een optie dat de groep voorrang heeft op het boeken
Als je besloten hebt om mee te gaan en je hebt je hotels geboekt. Zou je mij dan een bericht willen doen dan kan ik je toevoegen in een groeps app waar de opties voor de Buffetten zijn en de verdere info over te toer word gedeeld.
Dit zijn de hotels waar we verblijven
Luxemburg - maandag 23/6/35 & dinsdag 24/6/25 (2 nachten)
Alvisse – Parc Hotel [kosten €288 Tweepersoonskamer voor 2 nachten
Hoe te boeken: - gebruik deze link voor de beveiligde online boeking. https://reservations.cubilis.eu/alvisse ... luxembourg
U komt direct op de boekingspagina.
Vul de aankomst- en vertrekdatum en de speciale kortingscode in:
ZOE-SPIDER-25 en klik vervolgens op « Toon beschikbaarheid », zonder de datum en code zijn uw speciale tarieven niet zichtbaar!
30Er zijn geen kamers gereserveerd tot 12 mei 2025.
Betaling wordt gevraagd bij reservering.
Bij no-shows wordt 100% gefactureerd. Gratis annuleren tot 1 dag voor aankomst.
Bij tijdige annulering wordt er een restitutie verstrekt.
Limburg – woensdag 25/6/25
Hotel Montana [kosten €81 single / €112 Double] incl. ontbijtbuffet
https://www.montana-limburg.de/en/home/
Geen kamers gereserveerd tot 28/2/25.
Hoe te boeken:-
U moet een e-mail sturen naar limburg@montana-hotels.de
Frank Schilling behandelt onze boeking.
Gebruik de code ‘Alfa Romeo Club’ in het onderwerp
Geef uw naam, adres en telefoonnummer en uw kamervereisten (eenpersoons/tweepersoons/twin)
Onderteken de e-mail met uw naam en (Alfa Romeo Club)
Let op, als u een kamer voor 2 personen boekt en slechts 1 naam opgeeft, stuurt hij de bevestiging naar dhr. en mevr. ……,
Op dit moment zijn er geen kaartgegevens nodig, maar dit kan later nodig zijn.
Dusseldorf – donderdag 26/6/25
Mercure Hotel Dusseldorf Neuss [kosten € 83 eenpersoons / € 99 tweepersoonskamer] inclusief ontbijt
Hoe te boeken:-
Stuur een e-mail naar: martina.feuerstake@gchhotelgroup.com
Gebruik Alfa Romeo Group als onderwerp van uw e-mail
Ik schreef:-
Hallo Martina
Ik maak deel uit van de Alfa Romeo-groep en arriveer op donderdag 26 juni voor 1 nacht.
Kan ik 1 tweepersoonskamer boeken?
Vermeld dan het volgende: -
Naam
Adres
Telefoonnummer. U ontvangt dan een bevestigingsmail en een 2e e-mail met een beveiligde betalingslink die u moet voltooien. De betaling is 0,00, omdat het slechts een hold is. De betaling wordt in het hotel gedaan.
Gratis annuleren 3 dagen voor aankomst.
Zandvoort – vrijdag 27/6/25 & zaterdag 28/6/25
Hotel NH Noordwijk conference centre [kosten €388 voor 2 nachten B&B]
https://www.nh-hotels.com/en/booking/st ... KeXUejQoUw
Helaas konden we geen groepskamers reserveren, maar ons werd verzekerd dat er meer dan genoeg kamers beschikbaar waren.
Reserveren kan via hun website of via welke boekingsservice u ook verkiest.
Mochten er vragen zijn mag je mij altijd bellen of appen.
nul zes vijf nul vijf twee negen twee zeven
Groet Thijs Hesselink