bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: assen vs zandvoort

zo feb 19, 2006 14:32

Dat gezeur over Zandvoort....dat verwacht je van niet-autosportliefhebbers.
Bochten als Tarzan en Scheivlak zijn redelijk uniek en nog steeds zie je met name in klasses als Formule Ford etc hoe moeilijk het Scheivlak werkelijk is waar vele overstuurt van de baan spinnen of onderstuurt het grind induiken. Tarzan, met verkanting, is na het rechte stuk op diverse manieren te nemen en stuk van Tarzan tot en met Scheivlak is een geweldig stuk asfalt.

Als je in Nederland woont en circuits als Zandvoort, Assen, Zolder, Spa, Nurburgring redelijk dicht in de buurt hebt, mag je gewoonweg niet klagen.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo feb 19, 2006 14:33

Helemaal mee eens bert :thumbs:

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

Re: RE: assen vs zandvoort

zo feb 19, 2006 15:47

Dat gezeur over Zandvoort....dat verwacht je van niet-autosportliefhebbers.
Bochten als Tarzan en Scheivlak zijn redelijk uniek en nog steeds zie je met name in klasses als Formule Ford etc hoe moeilijk het Scheivlak werkelijk is waar vele overstuurt van de baan spinnen of onderstuurt het grind induiken. Tarzan, met verkanting, is na het rechte stuk op diverse manieren te nemen en stuk van Tarzan tot en met Scheivlak is een geweldig stuk asfalt.

Als je in Nederland woont en circuits als Zandvoort, Assen, Zolder, Spa, Nurburgring redelijk dicht in de buurt hebt, mag je gewoonweg niet klagen.
wat heeft een autosport liefhebber te maken met echt racen???? ik heb nog nooit op znatvoor gereden.. het gaat me meer om de sfeer met SS... en dan kies ik meer voor assen vandaar ;-)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 19, 2006 16:13

Dit is toch niet het enige evenement dat de SCARB organiseert?? En wat let je om buiten de SCARB kalender een meeting te organiseren op een parkeerplaats of van mijn part een weekend kamperen voor gezelligheid??

De laatste 15 jaar kom ik enkel op het jaarlijkse circuit-evenement en ik geef de voorkeur aan Z'voort boven Assen maar Assen is geen slechte tweede.
Als ik zou vinden dat het anders zou moeten, ben ik verplicht om zelf de handen uit de mouwen te steken. Jij zit in een 164 register en betrokken bij SCARB en heb natuurlijk alle recht van spreken maar aan de andere kant is Zandvoort wel zeer goed bezocht en vraag ik mij af hoevelen werkelijk Z'voort een probleem vinden.

Ik behoor tot de zeer grote meerderheid die enkel het circuit-evenement bezoekt.

alfaRob33

zo feb 19, 2006 18:34

Het enige nadeel aan zandvoort is misschien de bereikbaarheid.......en al helemaal met 25 C +
toch wie goed de reisplanner bestudeert en een alternative route neemt door Haarlem of Bloemendaal en ja zelfs door zandvoort zelf
weet dit probleem ook een beetje te omzeilen..........voor de rest!!!!! HULDE aan zandvoort :thumbs:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di feb 21, 2006 19:27

Rij al jaren naar zandvoort en nog nooit echt problemen ondervonden met inrijden.
Wel naar huis rijden................... :?

Terug naar “Evenementen”