do jul 20, 2006 21:48
Hallo iedereen,
Ik heb nieuws maar geen goed nieuws.
RACB heeft circuit zogezegd opnieuw gekeurd maar is nie goedgekeurd ofzo, en dus ook geen demo's of niks.
Maar de organisator van circuit chimay heeft zelf een verzekering vast kunnen krijgen vanuit frankrijk, en dus is het toch nog mogelijk om enkele demo's te rijden.
Maar opgepast, als iemand mee wilt rijden, het is een piraten evenement, als ge meedoet, en racb ziet het ofzo, en ge hebt een licentie dan nemen ze die u af. Nu ik heb er geen, ma zo kan ik mss ook geen meer krijgen in de toekomst.
Iedereeen van BRAVO (150 man ofzo), heeft dus normaal een mail gehad met instaan dat het niet doorgaat.
Er gaat dus hoogst waarschijnlijk nie veel volk zijn, wij komen misschien wel met de GTV6, de lancia is nog juist niet gereed, omdat het nu toch niet echt doorgaat zijn we gestopt.
Maar deze keer ga ik geen namen voor jullie verzwijgen, ik vind het nu te erg. Verdomme 2 of 1 dag op voorhand komt ge te weten dat het toch niks is.
Het feit dat het circuit nie gekeurd is, heeft niks met het circuit zelf te maken maar met een vete tussen iemand van racb en asaf vas enzo.
Die van RACB is Jodogne.
Het is maar dat ge het weet, ik heb het ook maar gehoord, maar vind zoiets niet kunnen, dat is weer typisch belgisch.
mvg Nick
Alfa Romeo 75 1.8 ie - Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (under construction al veel te lang) - Alfa Romeo 75 TS Graduate - Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBI