Wat een heerlijk evenement! Veel is al geschreven, maar nog een kleine toevoeging (de foto's en film volgen nog). Één van de 33's in onze groep kreeg te maken met dé 33 kwaal, een losgesprongen borgclipje van de versnellingsbak.
Dit gebeurde op weg naar de shakedown, waar wij de start wilden bekijken. Als ervaren 33-rijder verving de eigenaar het borgclipje, maar de 'pech' bleek ons geluk te zijn, Petter Solberg kwam ons op dat moment voorbijrijden over de openbare weg, heftig slingerend om zijn banden op te warmen. Mijn camera had ik toen helaas niet paraat maar als één schaap over de dam is moeten er meerdere volgen, dus toen 2 minuten later Sarrazin voorbij kwam heb ik hem uitgebreid op de film kunnen zetten, waar hij voor de camera nog even wat 'moves' maakte
Dat is pas autosport beleven!
Sordo bleek de Moeselwijn zo interessant te vinden dat hij ca 6 wijnranken met zijn Xsara meeplukte.
Het mooiste echter waren de klassiekers. Onder de naam Slowly Sideways nemen klassieke rallywagens deel aan dit evenement, uiteraard in hun eigen plezierklasse. De Alfa inbreng was een bertone die veel plezier in driften had
Ook hier geldt: filmpjes volgen.
Ps. was het een antraciete 33 die schade gereden heett? Ik ken hem niet maar had hem wel één van de dagen gespot.
Op de terugweg via de Nurburgring trouwens nog een Mercedes CW 311 gespot, een unieke wagen waarvan er 30 gebouwd zijn. Ook hier, het staat op film, de eigenaar heeft even goed het gas voor de camera opengetrokken
Wie was er met zijn Berlina op de Ring?