Remco S
Guru
Guru

Vandaag bij de DTM geweest

zo sep 03, 2006 18:51

Vandaag naar zandvoort geweest voor de DTM. Ondanks het slechte begin van de dag (veel wind en regen) is het een echte top dag geworden. Rond een uur of 11:00 werd het droog op zandvoort, wat stukken beter is dan die k*t regen. Bij binnenkomst op de padock teneerste ogen uitgekeken naar de mega tenten (lees maar gebouwen) die ze hadden opgebouwd. Auto's bekeken F1 bolide van Doornbos gezien (wat klein in werkelijkheid) en toen aan de baan gaan staan (en illegaal een plek veroverd op de Tribune :lol: ) Aardig wat foto's geschoten van de F1 Demo van Doornbos (wat een super geluid heeft dat ding) en toen de DTM.

Veel herrie veel snelheid en verschikkelijk gaaf om te zien.

Ik zal op mijn Squadra italia foto site de foto's van de DTM bij voegen (ben al bezig maar staan er denk rond 20:00 uur allemaal op.)

Kortom veel dank aan de BP en Dunlop die mij deze kaarten mogelijk maakte :wink:

http://s58.photobucket.com/albums/g247/Remco-S/

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Vandaag bij de DTM geweest

zo sep 03, 2006 19:20

Vergeten te melden, :wink: :D Kristensen 1 en Bernd Schneider ( ja, hij is er nog steeds, en hoe ) 2. Maar dat had geen ronde langer moeten duren.

Remco S
Guru
Guru

zo sep 03, 2006 19:35

Bij de pitbox zegt de ene monteur tegen de ander: Zijn we toevallig wat vergeten??????

Afbeelding

tommaso
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma sep 04, 2006 08:55

Vast leuk om daar live bij te zijn geweest Remco.

Ik had een heel druk programma als couch potato. Een regenachtige zondag met een heel race programma op tv.
Eerst BTCC en Superbikes toen DTM en vervolgens WTCC afgewisseld met nog een race BTCC en na de WTCC de laatste BTCC race.

Die man die de tank bediende was goed ziek van die actie. Hij sloeg met zijn vuisten op de grond van frustratie. Gelukkig liet de tank los
in de Tarzanbocht.
Verder nog leuke gevechten met vooral in de Vodafone bocht onbesuisde actie's van oa Hakkinen.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Alfasassie

ma sep 04, 2006 16:49

Mooie foto's!

Ik ben niet geweest, wel op de vrijdag bij een lekker hapje eten met een vriendin even 2 mannen aangesproken die een dtm hanger om hadden..

Konden ze geen kaartjes regelen :cry: , hoorden bij de duitse zender zdf ofzo???
Heb de dtm door hen in elk geval zondag wel even op tv gezien..

Was weer genieten, al was het niet op het circuit maar languit op de bank..

Groetjes Saskia

Terug naar “Evenementen”