Ciao,
Spettacolo Sportivo was super. Beide dagen geweest en hoop moois gezien. Iemand
nog foto's van 1 van de 2 Alfa's van mij?? De gele 75 ts of de champagne 75 turbo
kentekens:
SB-75-BL en RJ-71-ZP
Volgend jaar zijn we zeker weer bij! De QV is een heerlijke machine en ben blij dat jullie er ook plezier mee hebben!Yuri en ik hadden (onder meer) de zwarte 75 bij ons. We zeiden nog tegen elkaar; het zou leuk zijn als Ram6 ook zou komen... Jammer, een volgende keer maar dan. Ik moet zeggen dat 'ie erg fijn rijdt, eerst voelde ik me er wat ongemakkelijk in (heb er pas 1 keer eerder een erg klein stukje mee gereden), maar na een poosje zat ik er wel relaxed in!
Het rijden en glijden was super! Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Volgend jaar wil ik weer, en dan het liefst met wat meer dames erbij (ik was de enige!!!) Er waren foto's van me gemaakt 'in actie' maar die staan tot nu toe nog niet op racefotos.nl
En jawel:
Zie je wel Ram6, dat-ie goed terecht is gekomen
Weet iemand waar foto's te vinden zijn van Gruppo Europa van zaterdag ? Ben net terug van vakantie en m'n vader reed mee, zou het wel leuk vinden om die ouwe terug te zien .
Zat je in Gruppo Europa 2 of 3 ?Idem voor Gruppo Europa van zondagochtend;genoeg fotograven gezien maar nog niets terug gezien hier op het forum
(en zo hard reed ik nou ook weer niet,t'was tenslotte ook mijn "Zandvoort ontrgroening",maar zeker de moeite waard om volgend jaar weer te doen!!!)
Jammer, op racephoto.nl staan heel veel foto's van Gruppo 3 waaronder dus mijn broer in z'n 75 turbo .@ Kosta;
gruppo 2 om 10:30 met een rode 75TS