Normaal krijgen ze ons daar niet naar toe . Veel te druk , te veel oninteressante voertuigen , ...
Maar nu hoor ik via via ( merci Tommy ) dat de 8C daar zal staan ?

Iemand die dit kan bevestigen misschien ?

ennnn...het is waals...tochvoor u nu het buitenland
![]()
Het zal wel zijn medeBelg .en toch kristal...belgen hebben humor![]()
Vraag het de Belgische AR pers attaché, Wim Willems. Zit hier ook op het forum (niet vaak, maar PB'en moet lukken)Van 12 tem 21 januari is er weer een autosalon in de Heizelpaleizen te Brussel .
Normaal krijgen ze ons daar niet naar toe . Veel te druk , te veel oninteressante voertuigen , ...
Maar nu hoor ik via via ( merci Tommy ) dat de 8C daar zal staan ?![]()
Maar natuurlijk , ik ken hem zelfs .Vraag het de Belgische AR pers attaché, Wim Willems. Zit hier ook op het forum (niet vaak, maar PB'en moet lukken)Van 12 tem 21 januari is er weer een autosalon in de Heizelpaleizen te Brussel .
Maar nu hoor ik via via ( merci Tommy ) dat de 8C daar zal staan ?![]()
Ze zijn blijkbaar creatief daar in Brussel .zou fantastisch zijn, maar lijkt mij toch onwaarschijnlijk: dit jaar is geen autosalon maar salon voor lichte bedrijfsvoertuigen, vrachtwagens etc...![]()
danny
Hij beweert in de sector te zitten , dus wie weet .Ah, nog iets : voor het komende Autosalon in Brussel zal er een 8C staan (Paleis 2) Alfa staat er tesamen met BMW en Mini ...