de prijzen zijn idd om te huilen
wat een koopje was (volgens ingewijden) was die GTC bij racingbox.
Ikke wel hoor, net als bij alle andere aanbieders (hoe goed de naam ook is) zou ik nergens een auto kopen op iemands woord dat'ie goed is. Gewoon goed kijken, net als anders. Je kunt de auto gewoon zien, aan alle kanten. Tuurlijk, je hoeft niet met voorbeelden te komen, die zijn vrijwel overal wel te vinden. Je moet een auto kopen als je deze kent, ik zeg niet dat ik daar alle auto's zou kopen maar als je goed oplet, net als wanneer je ergens een andere auto koopt kun je er zeer leuke auto's tegenkomen. Tamelijk overdreven om dan te zeggen dat je daar geen auto zou moeten durven kopen...Rik, zou jij een GTC DURVEN kopen bij the gallery, al kostte ie 15K?
Beetje teveel Aaldering ellende meegemaakt de laatste tijd
Rik, zou jij een GTC DURVEN kopen bij the gallery, al kostte ie 15K?
Beetje teveel Aaldering ellende meegemaakt de laatste tijd.
K vond deze wel te doen, de koets zag er eerlijk uit, en dat is voor mij voldoende, de rest is eenvoudig spul.
Ik vind een GTC dan niet mooi, maar als het je ding is!
Volgens mij is dit een afbeelding van Sint Christoffel, de beschermheilige van de reizigers. Deze zie je wel vaker afgebeeld op een radiateurdop.Kent iemand dit? Zat op een 8C...
En nóg vaker op een "Halfords plakding-voor-op-het-dashboard"Volgens mij is dit een afbeelding van Sint Christoffel, de beschermheilige van de reizigers. Deze zie je wel vaker afgebeeld op een radiateurdop.
Saluti, Eric.
iedere keer dat je een antwoord zit te typen kan je de instructie lezen... (de 1ekan iemand een paar foto's van mij erop gooien?
heb er ook een paar ma weet nie hoe dat moet