De weersverwachtingen zien er goed uit voor zondag.
even voor mijn eigen gemoedsrust,..de officiele vergunning is nu ook binnen
Ik wilde het nu wel officieel doen aangzien het dus niet een klein onschuldige meeting wordt van 10 auto's,...maar het er naar uitziet dat er best wel wat alfa's opaf komen,...toch maar een vergunning aangevraagd.
De vorige keer kregen we ook al bezoek van onze blauwe vrienden maar nu is het ook wel handig om daadwerkelijk te kunnen laten zien dat het geregeld is.
Wel lekker dat er helemaal geen opmerkingen waren,..nu kunnen we dat fijn gaan uitbouwen naar de grootste alfa meeting van NL
Voor die mensen zonder navigatie
Adres:
Silverdome Zoetermeer
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer
Routebeschrijving SilverDome Zoetermeer
-> Vanuit de richting Den Haag/ Rotterdam neem je afslag 7 (Zoetermeer/Pijnacker) van de A12.
Boven aan de afrit ga je linksaf de Oostweg op.
-> Vanuit de richting Utrecht neem je afslag 7 (Zoetermeer/ Pijnacker) van de A12.
Boven aan de afrit ga je rechtsaf de Oostweg op.
-> Vanuit de richting Pijnacker steek je via de Oostweg de A12 over.
Neem vervolgens de tweede afslag naar rechts (Van Tuyllpark), vervolgens bij het stopbord weer naar rechts.
Aan je linkerhand zie je PWA SilverDome, je kunt linksaf de parkeerplaats op.
En natuurlijk hoef ik dit niet te melden maar even voor alle duidelijkheid,..
- Zorg dat je netjes in de aangewezen vakken gaat staan,..geen vuil achterlaat, en evt andere gebruikers van de parkeerplaats niet lastig valt.
We moeten 1 parkeer strook minimaal vrijhouden voor bezoekers van het Wokrestaurant.
Ik ben namelijk wel verantwoordelijk voor deze meeting wat ik opzich geen probleem vind maar ik doe dit ook voor mijn lol,..