alfa155-v6
Member
Member
Contacteer: Website

Week van de smaak in Leuven (24/11): Italie 24 november 1961

do nov 01, 2007 23:09

Beste Alfisti :)

Ik kreeg deze oproep via email binnen.. Naar goede gewoonte valt er via Club Quadrifoglio niets te organiseren, en dus post ik de informatie hier even. Ik vind het een schitterend idee, en als mijn classic alfa geen 10 jaar te jong was dan, zou ik er zowiezo zijn..
Meer info vinden jullie op www.zarza.be

Dit is geen poging tot commerciele reclame van mijn kant.. (Ik heb geen aandelen e.d.), maar ik zou het jammer vinden
als we een Italië liefhebber zonder alfa's moeten laten

Voor meer info contacteer mij even, en ik breng jullie in contact met de eigenaar van de zaak

Hartelijk bedankt

Ik plak even de email (wel wat gecensureerd :) )
------------
Dit is echt een toevalstreffer. De 2 e-mailadressen zijn een speculatie na het vinden van een website met die naam.
Mocht je al een bezoekje hebben gebracht aan de website en via de affiche hebben doorgeklikt naar de gedetailleerde voorstelling van het Dolce Vita gebeuren zal je hebben gemerkt dat Alfa Romeo, als Italiaans stijlicoon bij uitstek, een bijzondere rol krijgt op zaterdag 24/11. Mocht je dit nog niet gezien hebben stel ik voor dat je nu even surft naar www.zarza.be en op het rechterluik klikt (mogelijks werkt dit niet op kantoor door de geactiveerde firewalls). Omdat wij een Little Italy sfeer anno ’61 in en rond onze zaak willen creëren wilik vooral Alfa Classics aantrekken. Vandaar de prijzen voor deze die het dichtst bij 24/11/61 zijn ingeschreven.
Ik stel het ook zeer op prijs dat je dit ook onder de aandacht van geaffilieerde organisaties wil brengen.

Ik kijk al uit naar een samenwerking.

Met hartelijke groet,

Ben
Alfa 33 1.3S - 1988
Alfa 155 2.5V6 - 1993 (verkocht.. (eigenlijk "weggegeven")
Alfa Montreal - 1973
Alfa 159 1.9 JTDm - 2007
Alfa 159.2.0 JTDM - 2011
Alfa Romeo Giulia Ti Verdi Visconti - 2021

Bezoek: www.cosa-nostra.be

Terug naar “Evenementen”