zo feb 20, 2005 22:46
Dat is niet de Berlina van Hans Vooys. Die is geel met antraciet en VEEEEEEL mooier.
Die wil ik idd wel weer eens zien rijden. Die witte is een verhaal apart, maar wel een leuke wagen. Heb ik nog door mijn handen gehad.
Man, wat was de Trofeo cq Squadra destijds een leuke club.
Juist omdat dat nu niet meer zo is ben ik ook gestopt met daar sleutelen. K vind de sfeer niet leuk meer. Destijds, met een campertje, onder een partytentje sleutelen en verhoudingsgewijs serieus hard gaan, DAT was fun. op de terugweg van Zandvoort met mijn toenmalige Alfetta achter een deelnemer , kom niet meer op zijn naam, met een lichtgroene Alfetta, MET kenteken, bijna 200 op de A9.... Als je weet hoeveel flitspalen daar staan.....maar FUN gehad!!!! Slapen in de Squadra tent, in de verschraalde bierlucht. De tent die nu van Ko en co is ....
Ik bedoel, je gaat toch racen omdat t LEUK is? niet dan? En de randverschijnselen moeten toch ook leuk zijn?
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end