Wel opletten BLee
in de uitloopronde gingen jullie onder geel er als gekken langs
Kon je me niet lappen in de rijtijd met mn 95 pk
verder leuke opnames hoor en mooie replica ,loopt lekker
grt rogeralfa
![Driving :driving:](./images/smilies/smile_driving.gif)
Het was de eerste keer dat ik met de GTA/m rep. reed en dus ook de eerste keer op het vernieuwde circuit van Assen (laatste keer was 15j. geleden met de GTV6)
Het filmpje is opgenomen tijdens de Bertone register sessie en ik zal het filmpje nog eens goed bekijken maar ik heb niet veel gele vlaggen gezien .
Ik heb zelfs pas gezien dat het de uitloop ronde was als ik de zagato voorbij reed en een rode vlag op de piste zag om uit te rijden.
Blijkbaar heb ik je niet gelapt dan zal je redlijk goed gereden hebben zeker , ik heb wel een paar dingen geprobeerd en zelfs één keer der goed afgegaan . En heb eigelijk niet echt volluit gegaan bij het insturen van de bochten om dat we een beetje last hadden van de warmte aan de onderste rempomp(staande pedalen en een dikke 4 in 1 ) na een ronde of 4 zat de pedaal heelemaal tot op de vloer .
En het was niet de bedoeling om de wagen tegen de muur of erger nog tegen een andere Alfa te smakken.
Het is trouwens niet mijn wagen maar Michel Lauria . Ik zal proberen de twee andere fimpjes dit weekend op 123video te plaatsen.
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)