Geen straf maar wel jammerDat lijkt mij toch geen straf hoor .Dus helaas moet ik met de 159 Q4 komen.
MVG, Peter
Ben jij dr ook bij?Je mag dat geheel zelf bepalen. De ervaring leert, dat er verschillende etablisimenten aan de route gelegen zijn.
Hij moet!Ben jij dr ook bij?Je mag dat geheel zelf bepalen. De ervaring leert, dat er verschillende etablisimenten aan de route gelegen zijn.
Niets in mijn leven is zeker.Hij moet!Ben jij dr ook bij?Je mag dat geheel zelf bepalen. De ervaring leert, dat er verschillende etablisimenten aan de route gelegen zijn.
Hier ook, maar dan gaat het weer toch wat beter moeten zijn morgenochtend.De intentie is er zeker.............................
Weersvoorspelling voor Roermond de komende 48 uren .Hier ook, maar dan gaat het weer toch wat beter moeten zijn morgenochtend.De intentie is er zeker.............................
Een 159 ( Anno 21ste eeuw uiteraard ) kan daar goed tegen hoor .Op dit moment regent het redelijk hard in Roermond hopelijk houd het snel op.
Heb ik voor niets gepoetstEen 159 ( Anno 21ste eeuw uiteraard ) kan daar goed tegen hoor .Op dit moment regent het redelijk hard in Roermond hopelijk houd het snel op.
Komt wel in orde .