Hoop wel dat ik nu wat meer mensen vd scarb leer kennen..Ken er een paar van de ritten enzo, maar ja..Ik weet allemaal niet hoe jullie eruit zien enzo...
Dus mocht je mij wel kennen, kom dan ff wat zeggen

Door wie wordt deze lezing gegeven?11 Lezing Zagato (Media Centre) 14:45 15:15
Nieuwe aanwinst Michael? Ik ben benieuwd! Ik ben er met de 146, ook rijden op het circuit... Daardor blijft de 164 helaas thuis staan. Heb Melanie niet zo gek gekregen om zelf met de 164 te rijden...Ik ben er met een Azurro Nuvola 166 3.0 24V automaat![]()
![]()
Samen met mijn zoon , mijn zwager komt ook , die gaat het circuit op met zijn fraaie witte Giulia Super
Om 9:00 uur gaat de poort open voor bezoekers. Zo staat het in de flyer.Hoelaat gaat de poort open voor paddockparkeerders?
Nog 9 nachtjes slapen![]()
nu heb je hem welIk wil ook vrijdag avond gekeurd worden maar wist niet dat je je daarvoor moet opgeven.Heb me aangemeld voor de techniesche keuring op vrijdag avond alleen heb er nog geen bevestiging van gehad of niks, of krijg je die ook niet?
Aanmelding voor oa sportklasse voor 1 augustus gedaan, maar ook daar heb ik nog geen bevestiging gekregen.
Lees dat die bevestigingsmail vorige week de deur uit is gegaan, ik heb hem echter nog niet
Dat heb ik ook gelezen ja, maar dacht ook eens gezien te hebben dat voor paddockparkeerders de poorten eerder open gingen.. kan het alleen niet meer vinden?Om 9:00 uur gaat de poort open voor bezoekers. Zo staat het in de flyer.Hoelaat gaat de poort open voor paddockparkeerders?
Nog 9 nachtjes slapen![]()
Geen gastcollege van Zaagauto?Met betrekking tot de lezing:
Het evenement staat in het teken van Zagato. De SCARB probeert in ieder geval zo veel mogelijk Alfa Zagato's bij elkaar te krijgen. Inmiddels zijn er al zo'n 12 verschillende types aan "Zagato" Alfa's bij elkaar gekregen. De SCARB hoopt uiteraard dat dat er nog meer worden. Andrea Zagato en Paolo Di Taranto zijn uitgenodigd voor het evenement en inmiddels is bekend geworden dat Dr. Paolo Di Taranto, Zagato Marketing Manager, in ieder geval aanwezig zal zijn op het evenement. Hij zal drie lezingen geven in het weekend, waarvan er 1 speciaal voor Zagato-eigenaren zal zijn. Het is nog even afwachten of dat Andrea Zagato zal komen. Hij heeft in ieder geval nog geen nee gezegd.
Moet helaas op beide dagen rond tijdstip van de lezing de baan op