Ook van mijn kant een reactie.
Had vooraf wat geroepen over het weer tijdens beide dagen en gelukkig was dat behoorlijk goed uitgekomen. Ik hoef niet gelyncht te worden
Was overigens op vrijdagavond wel het slachtoffer.
Gelukkig hadden de heren Lankveld de Squadra33 hospitality al opgebouwd toen ondergetekende en Joost arriveerden op de camping de Branding.
We konden daarna lekker droog zitten tijdens de buien en storm die overkwam.
De mensen van de Branding kennen kennelijk hun omgeving te weinig want als zij wisten dat het Alfa weekend was hadden ze een Alfa corner kunnen maken werd verteld.
Misschien een volgende keer maar even afstemmen zodat het Spettacolo zich naadloos op de camping kan voortzetten in de avond uren.
Zaterdag sinds een tijd weer eens met instructeur gereden.
Was wel weer heel verhelderend. Het kan tenslotte altijd beter en je moet blijven investeren in je kunnen.
Dat verweet Jackie Stewart zijn rijders destijds met zijn F1 team.
Daarna lekkere ronden gereden waarbij ik zo nauwkeurig mogelijk de aanwijzingen van de instructeur wilde uitvoeren.
Dt tip van de bandenspanning van Hans Deen kwam te laat zo bleek na afloop
Zoals altijd heb je aan twee dagen Spettacolo echt niet genoeg. Zeker zoals enkelen al hebben opgemerkt omdat Zandvoort door zijn vorm minder efficient is als Assen.
Je loopt aardig wat heen en weer.
Nog twee tijdschriften met DTM historie kunnen scoren en een boek voor mijn verjaardag gekregen.
Zaterdavond had de hospitallity een bbq in de planning en alleen een harde wind maakte het frisjes maar het vuurtje was lekker warm en eten prima.
Zondagmorgen de auto's opzoeken die op het circuit waren achtergebleven.
Grappig gezicht omdat de paddock ivm de grote toeloop op zondag iets anders was ingedeeld en onze auto's beetje uit de toon stonden geparkeerd.
Dat rechtgezet en met registergenoten gesproken , andere auto's bekijken , iets drinken , static display bekijken, concorso's bekijken , racers zien etc.
Nog bij rijden en glijden gekeken. Echt leuk om te zien maar ga liever zelf in de winter aan de slag.
Registerrijden was wel aardig maar ja je krijgt al snel dat iedereen zich een coureur gaat voelen en zich zo probeert te gedragen.
Af en toe maar gaten laten vallen om relaxter te kunnen rijden. Zoals Hans Deen al zei er stonden geen prijzen op het spel.
De historische auto's waren heel leuk om te zien. Vooral die David tegen Goliath gevechten van de Abarths en Mini's tegen de Amerikaanse slagschepen.
Zag dat een van de teams een echte Mack truck meehadden als teamtransport. Leuk.
De een uurs race daarna was ook top. Wat een veld zeg.
Jammer dat een paar favorieten uitvielen maar that's racing.
Na afloop kampement opbreken en als afsluiting nog even ergens in Zandvoort gegeten voor huiswaarts te keren.
Was weer een leuk Alfa weekend.
Het Spettacolo wordt ieder jaar weer wat beter. Zowel met de static display dat van steeds hogere kwaliteit wordt als met de indeling van de dagen.
De race aan het eind van de dag was super qua timing zodat iedereen daarvoor zijn activiteiten had en lekker kon genieten van de race Alfa's.
Ben benieuwd naar de foto's etc