Heel goed te doen, het gaat vooral om de gezelligheid en ongedwongen sfeer, in een jasje van een mooie rit en fijne tussenstops met catering. Gewoon doen, het is genieten. Wel een achterwielaangedreven Alfa meenemen heh (of een Sud).Weet iemand wat het niveau van kaartlezen is bij deze rit? Lijkt me leuk als (technisch/teambuildings) voorproefje voordat we bij de Mille Miglia gaan kijken, maar weet niet of vaders het voor elkaar krijgt moeilijke routeboeken te ontrafelen.
Goed bezig Jeroen.Mailtje met verzoek om inschrijfformulier heb ik verstuurd
sorry, nu aangepast. Dat krijg je als je de 1e inschrijver bent met een 75. Waar blijft de rest?één ding is zeker!!
Ik kom met een UNIEKE auto !
45. J. Smit - Alfa 78 1.8 IE '90, bianco freddo
Ciao ciao voor de 2010 versie is fwd ook toegelaten. En tussen al dat 105(116) spul lijkt het ons wel aardig om de Sud eens warm te draaien.Als de 75 zijn Duitse kenteken heeft dan schirjven we ons in, andere alfas zijn niet achterwiel aangedreven.
Groet Roy
Dat zou geweldig zijn Arthur! Je Nuova is prachtig, maar je Sudje.... Die kilometerstand mag inmiddels wel wat omhoog!Ciao ciao voor de 2010 versie is fwd ook toegelaten. En tussen al dat 105(116) spul lijkt het ons wel aardig om de Sud eens warm te draaien.