![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Helaas werd een ultieme poging de presentatie te saboteren niet vlekkeloos uitgevoerd, dus vielen we buiten de prijzen.
Een erg mooie dag, met een heerlijke rit, die ook met maar twee handen prima te doen was.
Op naar de volgende rit!
Groeten, Hylke
Of hij hier bekend is weet ik niet, wel komt hij bij de 155 club, de auto is ooit nieuw gekocht door zijn vader en hij heeft em vorig jaar toen hij 18 werd overgenomen. De enige twee aanpassingen zijn het houten stuur (wel origineel 155) en de speedlines. Echt een Alfa liefhebber en ook een van de 155. In tegenstelling tot de meeste 18 jarigen, wil hij de 155 zo origineel mogelijk laten!Was inderdaad een mooie rit met heel mooi weer. Nog een poosje op gereden met een prachtige witte 155 later niet meer gezien:( een bekende van hier dan? Maar op naar de volgende rit.
Gewichten staan op dia 67 van de presentatie.zie de presentatie..
Snel geteld hadden wij 24 van de 26 punten binnengehaald. Ben benieuwd welke plek we hebben gehaald.
Mocht iemand nierstenen gehad hebben, na bepaalde klinkerweggetjeszijn die in ieder geval vergruisd.
Wou die van mij ook helemaal aanpassen maar dat gebeurt ook helemaal niet meer. Misschien nog een keer een andere einddemper csc maar daarmee stopt het dan ook. Maar wat een mooie 155 zeg.Of hij hier bekend is weet ik niet, wel komt hij bij de 155 club, de auto is ooit nieuw gekocht door zijn vader en hij heeft em vorig jaar toen hij 18 werd overgenomen. De enige twee aanpassingen zijn het houten stuur (wel origineel 155) en de speedlines. Echt een Alfa liefhebber en ook een van de 155. In tegenstelling tot de meeste 18 jarigen, wil hij de 155 zo origineel mogelijk laten!Was inderdaad een mooie rit met heel mooi weer. Nog een poosje op gereden met een prachtige witte 155 later niet meer gezien:( een bekende van hier dan? Maar op naar de volgende rit.
Beiden bedankt heren, ben nog steeds erg blij ermee(al had ik de vanmorgen in ene een lekke bandWou die van mij ook helemaal aanpassen maar dat gebeurt ook helemaal niet meer. Misschien nog een keer een andere einddemper csc maar daarmee stopt het dan ook. Maar wat een mooie 155 zeg.Of hij hier bekend is weet ik niet, wel komt hij bij de 155 club, de auto is ooit nieuw gekocht door zijn vader en hij heeft em vorig jaar toen hij 18 werd overgenomen. De enige twee aanpassingen zijn het houten stuur (wel origineel 155) en de speedlines. Echt een Alfa liefhebber en ook een van de 155. In tegenstelling tot de meeste 18 jarigen, wil hij de 155 zo origineel mogelijk laten!Was inderdaad een mooie rit met heel mooi weer. Nog een poosje op gereden met een prachtige witte 155 later niet meer gezien:( een bekende van hier dan? Maar op naar de volgende rit.
Vreemde friese bouwtechniek blijft het echter wel... scheef of niet.met bijna 100 jaar verschil met de olle grieze mag ie scheef staan toch
Wikipedia:met bijna 100 jaar verschil met de olle grieze mag ie scheef staan toch