Wij hebben er weer een leuke nachtrit op zitten. De voorpret begon voor ons al begin dit jaar toen de datum bekend werd.
Snode plannen werden reeds gesmeed. Helaas door omstandigheden moest de rit later uitgezet worden en dit leidde tot enkele foutjes in oa de numering in het roadbook. Ondanks dit denken wij toch dat we er weer een uitdagende afwisselende rit met een leuk thema van gemaakt hebben.
36 equipes en de leuke reacties die we elk jaar weer krijgen motiveert ons zeker om telkens weer een nachtrit organiseren.
Ik weet ook zeker dat over 2 weken in Italie onder het genot van een biertje de eerste plannen alweer naar boven komen voor volgend jaar.
Inmiddels zetten Ronald en ik alweer wat jaartjes de Nachtrit uit. Elk jaar krijgen wij toch zeer positieve reakties, en soms ook dingen te horen die voor verbetering vatbaar zijn.
Toch lopen wij elk jaar tegen bepaalde problemen of vragen aan waarvan wij denken 'dit zouden we toch eens anders moeten doen'of juist 'moeten we dit wel veranderen'.
Graag horen we van jullie eens wat jullie van bijna alle facetten van de nachtrit vinden.
-Hebben jullie vaker een (nacht)rit gereden?
- Gaan jullie vaker een nachtrit rijden?
- Wat vinden jullie van de lengte, moeilijkheidsgraad en afwisseling in deze rit en de afgelopen nachtritten?
- Is de uitleg van de etappe's voldoende?
- Wat vinden jullie van de Thema's van de afgelopen nachtritten?
- Wat vinden jullie van de Startlocaties, Tussenstops en Eindpunten?
- Moeten er bijvoorbeeld meerdere tussenstops komen (Misschien 1 met catering en 1 zonder)
- Is er bijvoorbeeld ontbijt nodig bij het eindpunt? (of misschien andere suggesties)
Dit zijn maar een paar dingen die ik even opnoem.
Maar wij zouden het fijn vinden om jullie reacties, opmerkingen en suggesties de komende tijd eens te horen.
Wij organiseren dit tenslotte voor jullie.
Stuur ons eens een mailtje dan gaan wij er na terugkomst uit Italie weer fris mee aan de slag.
seekle@live.nl
ronaldvanderaa@gmail.com
Een samenvatting van jullie reacties en hoe wij hier mee aan de slag gaan zullen wij uiteraard vermelden op het forum.
En o ja, Skoda behoorde inderdaad niet tot de Duiste divisies en het was dus juist om dit logo te doorkruizen.
Andere antwoorden en goede routes zullen we ook nog even proberen te plaatsen deze week.
Seekle.