Alleen van de ene kant wel jammer dat het zulk mooi weer wordt, kun je in de file staan tussen alle badgasten richting Zandvoort..
Je kon toen toegangskaarten (2) en een kaart voor het parkeren van de auto in de paddock bestellen. Als je alles besteld hebt heb je dat via mail gekregen en kan je dus jouw auto op het binnenterrein parkeren. Heb je het niet besteld, dan niet....Ik heb toen gratis kaartjes geregeld, maar kan ik met mijn Alfa de paddock binnen? Of moet ik buiten de circuit ergens op een boulevard parkeren?
Aan de andere kant...Alleen van de ene kant wel jammer dat het zulk mooi weer wordt, kun je in de file staan tussen alle badgasten richting Zandvoort..
Alleen van de ene kant wel jammer dat er Italia a Zandvoort is, kun je in de file staan tussen alle Italiaanse-auto-gekken richting Zandvoort..
Dinky Boy,Op die email-kaarten staat een barcode. Waarschijnlijk niet voor niets. Ik neem aan dat ze bij de poort gescand worden en dat 'dubbele' kaarten worden geweigerd. Dezelfde kaarten meermalen printen heeft naar ik aanneem dus weinig zin.
lijkt me duidelijk! kaartjes zijn reeds doorgestuurd naar Claus, met klem gezegd deze niet door te sturen of dubbel te printenIk doel op het geval dat iemand overbehulpzaam is en zijn email met via de IaZ-site bestelde kaarten naar meerdere andere clubleden doorstuurt.
Die kaartjes die je per post toegestuurd hebt gekregen zijn gewoon geldig.
We redden het niet zaterdagavond met een helicoil?Zaterdag als het goed is de 75 ff wassen,dan is die er wel klaar voor.
Helaas is de fiat momenteel dood,en die gaat dus waarschijnlijk niet mee komen.
Gisteravond is er een bougie uit de kop vandaan geklapt,en bij een poging tot raparatie vandaag bleek dat het motorblok door een prutser onderhouden is.
Veel schroefdraad kapot,pakkingen lek etc.etc.
De cilinderkop ligt ernaast,en die valt in de categorie overleden.
Morgen bellen voor een andere(gereviceerde) kop en dan verder zien.