Routeboeken liggen hier nog warm van de printer naast me....Even ter info? is er een route boek of rijden we allemaal achter elkaar aan? wellicht ook met een 145 1.4 qv met eps uitlaat aanwezig.
Routeboeken liggen hier nog warm van de printer naast me....Even ter info? is er een route boek of rijden we allemaal achter elkaar aan? wellicht ook met een 145 1.4 qv met eps uitlaat aanwezig.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon op de herrie afgaanRouteboeken liggen hier nog warm van de printer naast me....Even ter info? is er een route boek of rijden we allemaal achter elkaar aan? wellicht ook met een 145 1.4 qv met eps uitlaat aanwezig.
Maar vrijdag was die weg nog openKiltunnel komt wel in de route voor, maar geen last van die afsluiting, Maasdam komen we niet. Ik heb afgelopen vrijdagavond de route voor gereden, geen afsluitingen tegen gekomen.
Gelukkig, ben ik niet enige ouwetje!Misschien kom ik ook met de Berlina even aanwaaien, die doet het ook best goed in tunnels.
He leuk, nog een brullende bert!wellicht nog een oudje uit "73 met semi brulpijp aanwezig.
Zoals het er nu qua werk uitziet gaan we het niet redden om er op tijd te zijn..... het gevaar van de vrijdag alhier...Voor alle deelnemers, vertrek is 20:30 stipt, dus zorg dat je op tijd bent!