Parkeer wel bij de office centre of kom met de fiets

Niet door elkaar halen he... tis wel grappig als je in je duikkleren bij ons aankomt ... allleen wil ik dan niet weten wat je met de 75 heb gedaanHe, verdorie...dubbele afspraak in de agenda. Duikweekendje valt precies samen met de mooiste Alfadag ()van het jaar.
Geen transaxledag dus voor mij dit jaar. Ik zal het moeten doen met de foto´s.
Hee Stephen bedankt voor je aanbod!Hoi Jan,
heb zelf de kids en weet niet of ik zelf heenga, maar jij kunt sowieso wel 1 van mijn alfetta's lenen hoor als je naar de trans-axle dag gaat![]()
heb nog wel een nw. elec. pomp liggen die we anders even onder je auto kunnen meubelen en dan voorin rechtstreeks aansluiten, zonder gas/benz-afsluiters zodat je het e.e.a. kunt uitsluiten
De 75 geen optie Jan ?Alfetta heeft de hele week al geen zin!
Na 900 mtr geen benzineaanvoer meer (denk ik) nog geen tijd gehad voor nader onderzoek.
Ik weet niet of ik hem nog voor elkaar krijg voor 10-10-10
Dan probeer ik wel met wat anders te komen.
gr Jan
Ik ga voor de Alfetta!De 75 geen optie Jan ?Alfetta heeft de hele week al geen zin!
Na 900 mtr geen benzineaanvoer meer (denk ik) nog geen tijd gehad voor nader onderzoek.
gr Jan
Veel succes met je nadere onderzoek!Ik ga voor de Alfetta!De 75 geen optie Jan ?Alfetta heeft de hele week al geen zin!
gr Jan
De 75 blijft in de schuur zit trouwens geen kenteken op!
gr Jan
Ha Paul,Misschien kom ik wel ff kijken.
Eigenlijk wel, maar ik moet me zoiezo eind van de middag al weer bij familie melden voor een verjaardag, en da boxerdag is toch wel een eind uit de buurt, van neerrijnen daarintegen is 5 minuutjes kachelenMoet je niet naar de boxerdag?
MOET!!!Ha Paul,Misschien kom ik wel ff kijken.
Leuk als je langskomt. Enne... die M3 mag je wel meenemen hoor!
gr.
Rinze
Het inwendige onderzoek heeft tot de oplossing geleid!Veel succes met je nadere onderzoek!Ik ga voor de Alfetta!De 75 geen optie Jan ?
De 75 blijft in de schuur zit trouwens geen kenteken op!
gr Jan