Ja, dat ken ik.....Zit nog steeds in het cellofaan.Jawel, volgens mij zat er zo'n kortingsbon in het KB. Ik dacht iets van 2 hele Euri's ofzo.
Patrick.
Je wil er lekker voor gaan zitten, en dat lukt steeds maar niet.
Patrick.
Ja, dat ken ik.....Zit nog steeds in het cellofaan.Jawel, volgens mij zat er zo'n kortingsbon in het KB. Ik dacht iets van 2 hele Euri's ofzo.
Patrick.
Ik wist dat er reactie op zou gaan komen. Waarom ben ik niet verbaasd dat het uit jouw hoek komt.......Patrick, dit misschien iets?
voor eigen leestijd.....
Die van mij ook, vandaar dat ik het even niet wist wat er in Houten is...Zit nog steeds in het cellofaan.Jawel, volgens mij zat er zo'n kortingsbon in het KB. Ik dacht iets van 2 hele Euri's ofzo.
Patrick.
O. Ik geloof dat "we" dan nog genieten van de week ervoor. Hoe dan ook, ik ga niet naar Houten.Ik geloof dat "we" er twee dagen zijn....
Tja, ik ben waarschijnlijk wel in Houten op ZondagO. Ik geloof dat "we" dan nog genieten van de week ervoor. Hoe dan ook, ik ga niet naar Houten.Ik geloof dat "we" er twee dagen zijn....
En op maandag... dinsdag............woensdag................donderdag..........Tja, ik ben waarschijnlijk wel in Houten op Zondag
Nee donderdag niet, dan heb ik retraite in het Hilton te Amsterdam, heerlijk, beetje lullen met de collega's wat we het komend jaar weer gaan doen.En op maandag... dinsdag............woensdag................donderdag..........Tja, ik ben waarschijnlijk wel in Houten op Zondag