franksud
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

za jan 15, 2011 00:27

Hulde Erwin, Hylke en Postbus31!

Duidelijke verhalen!
Hey je vergeet er nog een en dat is mijn toperrrrrrr JOLIJN :wink: :wink:
Alfa is de best
Nu Fiat Punto EVO(2011)Alfasud 1700 QV (Mean Green Sud) Alfa 33 16V.Alfa 33 Racer,Alfa 33 RED.Gehad, Alfa sudsprint,Alfa 33 1500 QV Verde,Alfa 33 1700 16V QV S,Alfa 155 1800 8V,Alfa 156 Selespeed Alfa 156 Sportwagon,Fiat fiorino

Giallo Zoe
Newbie
Newbie
Contacteer: Website

za jan 15, 2011 00:29

Hulde Erwin, Hylke en Postbus31!

Duidelijke verhalen!
Hey je vergeet er nog een en dat is mijn toperrrrrrr JOLIJN :wink: :wink:
Sorry sorry sorry hoe kon ik die vergeten :oops:
RZ no. 91 Giallo Squadra gechipt
Alfa MiTo JTDm '11 Bianco/Nero Squadra gechipt
916 Spider 3.0 V6 Lusso '99 Giallo Zoe

juulke
Member
Member

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

za jan 15, 2011 14:58

Ik respecteer een ieders mening, laat dat duidelijk zijn.
Enige wat ik wil zeggen.
Probeer het maar eens beter te doen voor een lager budget!
Het andere wat ik zei: prima dat iedereen een mening heeft, maar insinueren dat door middel van het budget van de BLR mensen bewust uitgesloten worden, dat vond ik ver gaan.
Denk er ook aan dat in die 295 euro nog een hele hoop werk zit zoals routes maken enz.

En ja Rob, ik heb wat jaren evenementen georganiseerd voor de SCARB ( en nog), ik weet dus hoe moeilijk het is om voor iedereen goed te doen, en ik heb nog nooit gemerkt dat mijn initiatieven hier in geremd werden door het bestuur.

Voor de rest inderdaad, hulde voor jullie meningen, voor alles wat jullie voor de club doen en voor de organisatie van de BLR.

Ik hoop in ieder geval er weer bij te zijn en veel mensen te treffen. :D

juulke
Member
Member

za jan 15, 2011 15:00

Oeps, sorry, het was Bob. excuseer! :oops:

Giallo Zoe
Newbie
Newbie

za jan 15, 2011 16:53

Oeps, sorry, het was Bob. excuseer! :oops:
Maakt niet uit euhhh.... ik weet je eigen naam niet!

Ciao,

Bob
RZ no. 91 Giallo Squadra gechipt
Alfa MiTo JTDm '11 Bianco/Nero Squadra gechipt
916 Spider 3.0 V6 Lusso '99 Giallo Zoe

juulke
Member
Member

za jan 15, 2011 19:09

oh ja, Jurgen :)

ine-john
Junior Member
Junior Member

za jan 15, 2011 21:18

Bob,
Ik heb me weer ingeschreven voor de BLR, en verheug me hier heel erg op. Heerlijk met 240 andere Alfisti erop uit door een hele mooie streek. Wat ik ook fijn vind is, dat je van tevoren weet dat alles weer uitstekend georganiseerd is en je nergens zorgen om moet maken, dat kan je wel aan ons clubje overlaten.

* Alle donateurs betalen hun contributie ook als ze nooit op een evenement komen, hieruit worden het KB en de evenementen gefinancierd als mede uit opbrengsten van de clubwinkel, stichting he, die maakt geen winst!

Iedereen is vrij om mee te doen aan evenementen, zo wordt het SS ieder jaar goed bezocht, en er zijn ook leden die alleen lid zijn voor ons prachtige clubblad. Maar om nu te suggereren dat de BLR wordt gefinancierd uit het lidmaatschapsgeld van anderen die niet meegaan, gaat me te ver, dan was deze wel goedkoper.

*Wat heb je daar voor nodig?

Ik vind dat het plaatje pas compleet is met een goed bed, schone douche, en zeker goed eten en drinken en dat kost nu eenmaal iets. Ik weet zeker, dat de meeste mensen die meegaan niet tevreden zullen zijn met chaletje waar je zelf je boterhammetjes moet smeren en met een karig avondeten. Een mooie dag sluit je af met lekker eten, een goed glas en een goed gezelschap.

*Ik heb het idee dat de SCARB hiermee de plank mis slaat.

De SCARB slaat nooit de plank mis!!! Omdat het onmogelijk is, met zoveel leden, het iedereen naar de zin te maken. Dus er slaat hier maar één iemand de plank mis.
John

ebbr
Guru
Guru

ma jan 17, 2011 09:27

Precies,

Het is verder ook helemaal niet de intentie denk ik van SCARB om met de BLR ruim 4000 mensen tevreden te stellen. Er zijn niet voor niets 'maar' 120 plekken. Je hoeft dus niet telkens iedereen tevreden te stellen.

Zoals al eerder gesuggereerd wordt door critici zelf, zijn voorgaande edities ook wel eens goedkoper geweest. Met deze editie sluit SCARB dus vast wel aan bij 120 v/d 4000 die dit wel graag zo zien en dit er voor over hebben. Lukt dat: dan slaat de SCARB dus de plank niet mis, want ook daar moet aan gedacht worden.

Volgend jaar of later in een goedkoop hotelletje om wellicht 100 anderen aan te spreken, prima... Met een stijlvolle alfa-club naar een camping zal echter niet snel gebeuren denk ik. Een tent past niet eens in vele modellen, en past ook niet echt bij de uitstraling van het merk: een 8C met tent achterin :wink:
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

gtj1600
Guru
Guru

ma jan 17, 2011 09:40

ebbr...
ik zie het al helemaal voor me

een 8c met een kip sleurhut :jumping: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

postbus31
Member
Member

ma jan 17, 2011 12:15

...........

Zoals al eerder gesuggereerd wordt door critici zelf, zijn voorgaande edities ook wel eens goedkoper geweest. Met deze editie sluit SCARB dus vast wel aan bij 120 v/d 4000 die dit wel graag zo zien en dit er voor over hebben. Lukt dat: dan slaat de SCARB dus de plank niet mis, want ook daar moet aan gedacht worden........
Ja hallo, zo lust ik er nog wel een paar. Maak de BLR dan volgend jaar maar €2000. Ook dan zullen er vast 100/120 leden zijn die dat kunnen en willen betalen. En dan zeker weer gaan roepen dat dit is wat de BLR-gangers graag willen.

Nogmaals. met die soort prijzen is de BLR voor een kleinere groep donateurs bereikbaar. En op die manier wordt er dus toch onderscheid gemaakt.

Maar goed, we kunnen hier natuurlijk argumenten aandragen tot Sint juttemus maar in beginsel is dat eigenlijk kansloos.

Reminder: " In tegenstelling tot een vereniging heeft een stichting geen leden. Een stichting kan wel donateurs hebben; die hebben echter geen zeggenschap"

Dinky Boy
Miniaturista

ma jan 17, 2011 12:29

Met een stijlvolle alfa-club naar een camping zal echter niet snel gebeuren denk ik. Een tent past niet eens in vele modellen, en past ook niet echt bij de uitstraling van het merk: een 8C met tent achterin :wink:
Ik heb in Oslo op een camping gestaan (met Spider) waar even verderop een Ferrari stond waar een piepklein tentje, twee luchtbedden en twee slaapzakken uitkwamen, dus zeg dat niet te snel ;-)
(Wij kookten zelf, dat andere stel had geen kookgerei en ging steeds uit eten. Patsers... :biggrin: )

Bovendien zijn er Alfa-clubs die een kampeer-weekend organiseren en daar is altijd animo voor.

Er is keuze. Wie het er voor over heeft kan het luxe pakket kiezen, wie het er niet voor over heeft of een minder ruim budget heeft kan b.v een twee sterren-hotel, B&B of camping boeken, al dan niet in groepsverband. Met die keuze te bestempelen tot 'elite versus gepeupel' doe je beide groepen tekort.

Ook als je met z'n allen in één hotel zit zie je allemaal groepen en groepjes ontstaan die elkaar opzoeken. Ik heb in mijn acht BLR's nog nooit 'iedereen' gesproken, dus hoe erg is het nou dat je niet met z'n allen bij elkaar zit? Wat je wel samen doet is het rijden met een grote diversiteit aan Alfa's langs uitdagende routes en door mooie gebieden. Daar draait het voor iedereen toch om?

ebbr
Guru
Guru

ma jan 17, 2011 13:12

...........

Zoals al eerder gesuggereerd wordt door critici zelf, zijn voorgaande edities ook wel eens goedkoper geweest. Met deze editie sluit SCARB dus vast wel aan bij 120 v/d 4000 die dit wel graag zo zien en dit er voor over hebben. Lukt dat: dan slaat de SCARB dus de plank niet mis, want ook daar moet aan gedacht worden........
Ja hallo, zo lust ik er nog wel een paar. Maak de BLR dan volgend jaar maar €2000. Ook dan zullen er vast 100/120 leden zijn die dat kunnen en willen betalen. En dan zeker weer gaan roepen dat dit is wat de BLR-gangers graag willen.

[/i]
Als daar liefhebbers voor blijken te zijn vind ik ook dat je die doelgroep mag aanspreken inderdaad ja...waarom niet.
Jij wil het persé goedkoop houden (die optie is er zelfs), waarbij je wellicht die doelgroep weer totaal niet aan zal spreken. Waarom dus wel het naar jouw zin maken onder het mom van de grote meerderheid (wie zegt dat een groepje forummers hier?), en niet deze 'zogenaamde' elite groep dan?

Zolang je iedereen maar een keer aan de beurt laat komen toch :?:

ps. Dinky, al zou ik het net als die Ferrari er in krijgen...pas ik voor camping..hou niet van kramperen. :wink: Ik ben afgelopen 5 jaar niet op vakantie geweest behalve centennial, als ik ga ga ik liever luxe of anders niet.
Laatst gewijzigd door ebbr op ma jan 17, 2011 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
4C Black Edition
Spider 3 2.0 QV

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 17, 2011 13:19

De BLR zoals nu aangeboden blijkt hier nu voor veel BLR gangers van voorgaande edities te duur en te luxe. Welke groep mensen wil je bedienen? Het lijkt mij dat als je 4000 leden hebt dat je niet iedereen tevreden kunt stellen, maar een heel klein clubje zoals nu lijkt mij ook zeker niet de bedoeling.

En om dan maar te gaan vergelijken met een camping is weer het andere uiterste, natuurlijk! Dat is grote onzin. Er zit nog erg veel tussen wat wel voor een veel grotere groep haalbaar en reëel is. Op deze manier komt er toch op neer dat de SCARB steeds meer een elite club wil zijn?

Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

ebbr
Guru
Guru

ma jan 17, 2011 13:23

De BLR zoals nu aangeboden blijkt hier nu voor veel BLR gangers van voorgaande edities te duur en te luxe. Welke groep mensen wil je bedienen? Greetz,
Bas
Welke: Ik denk iedereen dus ook eens de groep die een 8C kan betalen en dit wellicht een schijntje vindt (ik niet hoor :wink: ). En hoe kom je aan die wijsheid dat een grote (meerderheid?) groep BLR gangers dit te duur vind dan? En zo ja volgend jaar weer nieuwe kansen als een andere groep zal worden aangesproken neem ik aan?

ps. Uit voorgaande enquete bleek zelfs dat iedereen het luxe alpen hotel erg kon waarderen?
4C Black Edition
Spider 3 2.0 QV

postbus31
Member
Member

ma jan 17, 2011 16:34

[........
Als daar liefhebbers voor blijken te zijn vind ik ook dat je die doelgroep mag aanspreken inderdaad ja...waarom niet.
Jij wil het persé goedkoop houden (die optie is er zelfs), waarbij je wellicht die doelgroep weer totaal niet aan zal spreken. Waarom dus wel het naar jouw zin maken onder het mom van de grote meerderheid (wie zegt dat een groepje forummers hier?), en niet deze 'zogenaamde' elite groep dan?

Zolang je iedereen maar een keer aan de beurt laat komen toch :?:
...........
Euh, ik weet niet waar jij die optie ziet, maar die kan ik niet vinden hoor. Ja, boek, stickers, polo en diner voor bijna €300,- en slapen op de achterbank. Da's geen alternatief, da's een niks zoals ook Jaap al aangaf.

Ik wil het niet perse goedkoop maar betaalbaar houden zodat, nogmaals, de BLR bereikbaar is voor alle donateurs van de SCARB. En je hoeft het mij in het geheel niet naar de zin te maken hoor
Ik beweer overigens niet dat de forummers een meerderheid vertegenwoordigen ;-)

En tja, hoe meer antwoorden er in dit draadje komen hoe meer pijnlijk duidelijk wordt dat er dus inderdaad groepen zijn die afzonderlijk in plaats van in zijn geheel bediend dienen te worden?
Uit voorgaande enquete bleek zelfs dat iedereen het luxe alpen hotel erg kon waarderen?
Die enquêtes? preken voor eigen parochie.

Terug naar “Evenementen”