Hey je vergeet er nog een en dat is mijn toperrrrrrr JOLIJNHulde Erwin, Hylke en Postbus31!
Duidelijke verhalen!
Hey je vergeet er nog een en dat is mijn toperrrrrrr JOLIJNHulde Erwin, Hylke en Postbus31!
Duidelijke verhalen!
Sorry sorry sorry hoe kon ik die vergetenHey je vergeet er nog een en dat is mijn toperrrrrrr JOLIJNHulde Erwin, Hylke en Postbus31!
Duidelijke verhalen!
Maakt niet uit euhhh.... ik weet je eigen naam niet!Oeps, sorry, het was Bob. excuseer!
Ja hallo, zo lust ik er nog wel een paar. Maak de BLR dan volgend jaar maar €2000. Ook dan zullen er vast 100/120 leden zijn die dat kunnen en willen betalen. En dan zeker weer gaan roepen dat dit is wat de BLR-gangers graag willen............
Zoals al eerder gesuggereerd wordt door critici zelf, zijn voorgaande edities ook wel eens goedkoper geweest. Met deze editie sluit SCARB dus vast wel aan bij 120 v/d 4000 die dit wel graag zo zien en dit er voor over hebben. Lukt dat: dan slaat de SCARB dus de plank niet mis, want ook daar moet aan gedacht worden........
Ik heb in Oslo op een camping gestaan (met Spider) waar even verderop een Ferrari stond waar een piepklein tentje, twee luchtbedden en twee slaapzakken uitkwamen, dus zeg dat niet te snelMet een stijlvolle alfa-club naar een camping zal echter niet snel gebeuren denk ik. Een tent past niet eens in vele modellen, en past ook niet echt bij de uitstraling van het merk: een 8C met tent achterin
Als daar liefhebbers voor blijken te zijn vind ik ook dat je die doelgroep mag aanspreken inderdaad ja...waarom niet.Ja hallo, zo lust ik er nog wel een paar. Maak de BLR dan volgend jaar maar €2000. Ook dan zullen er vast 100/120 leden zijn die dat kunnen en willen betalen. En dan zeker weer gaan roepen dat dit is wat de BLR-gangers graag willen............
Zoals al eerder gesuggereerd wordt door critici zelf, zijn voorgaande edities ook wel eens goedkoper geweest. Met deze editie sluit SCARB dus vast wel aan bij 120 v/d 4000 die dit wel graag zo zien en dit er voor over hebben. Lukt dat: dan slaat de SCARB dus de plank niet mis, want ook daar moet aan gedacht worden........
[/i]
Welke: Ik denk iedereen dus ook eens de groep die een 8C kan betalen en dit wellicht een schijntje vindt (ik niet hoor ). En hoe kom je aan die wijsheid dat een grote (meerderheid?) groep BLR gangers dit te duur vind dan? En zo ja volgend jaar weer nieuwe kansen als een andere groep zal worden aangesproken neem ik aan?De BLR zoals nu aangeboden blijkt hier nu voor veel BLR gangers van voorgaande edities te duur en te luxe. Welke groep mensen wil je bedienen? Greetz,
Bas
Euh, ik weet niet waar jij die optie ziet, maar die kan ik niet vinden hoor. Ja, boek, stickers, polo en diner voor bijna €300,- en slapen op de achterbank. Da's geen alternatief, da's een niks zoals ook Jaap al aangaf.[........
Als daar liefhebbers voor blijken te zijn vind ik ook dat je die doelgroep mag aanspreken inderdaad ja...waarom niet.
Jij wil het persé goedkoop houden (die optie is er zelfs), waarbij je wellicht die doelgroep weer totaal niet aan zal spreken. Waarom dus wel het naar jouw zin maken onder het mom van de grote meerderheid (wie zegt dat een groepje forummers hier?), en niet deze 'zogenaamde' elite groep dan?
Zolang je iedereen maar een keer aan de beurt laat komen toch
...........
Die enquêtes? preken voor eigen parochie.Uit voorgaande enquete bleek zelfs dat iedereen het luxe alpen hotel erg kon waarderen?