Heb een tranentrekker brief geschreven niets van gehoord, ook niet dat er plekken zijn vrijgekomen... Maar wacht rustig af jongens zijn drukIk heb afgezegd dus als je snel bent kun je meedoen!He chips, heb niet goed opgelet schijnbaar inschrijving gemist...lees dat het vol is.
Had best mijn mega strakke Juultje samen met mijn vriendin even willen uitlaten
Te laat...
Mss kom ik op de tussenstop wel even langs...zal niets verklappen maar weet waar die is
gr Jan
Heb het net even nagekeken, er zit geen e-mail van je in de Nimega100Miglia mailbox..Heb een tranentrekker brief geschreven niets van gehoord, ook niet dat er plekken zijn vrijgekomen... Maar wacht rustig af jongens zijn drukIk heb afgezegd dus als je snel bent kun je meedoen!He chips, heb niet goed opgelet schijnbaar inschrijving gemist...lees dat het vol is.
Had best mijn mega strakke Juultje samen met mijn vriendin even willen uitlaten
Te laat...
Mss kom ik op de tussenstop wel even langs...zal niets verklappen maar weet waar die is
gr Jan
Gr Rene
Mss zijn mailtjes uit Azewijn als spamm aangemerkt 'net aan de andere (verkeerde?) kant van de rivier bij Nijmegen'
Je hebt PB check nog even snel samen de huidige agenda vanavond....
Dat gaan wij morgen doen.vandaag gewassen morgen even uitzuigen en rijden maar
Hier nog iemand, laat die vrijmarkt maar zittenDat gaan wij morgen doen.vandaag gewassen morgen even uitzuigen en rijden maar
Kijk eens naar het voorspelde weer dit weekend.....!
Patrick.