Maar wat een avotuur dit weekend, haha!
Het begon al goed met de autopech op de A73 door vuil in het bezinecircuit. (en niet door een lege benzinetank zoals de ANWB-gozert zei, want met navullen bij het tankstation kreeg ik amper 30 liter erbij)
Dat grapje kostte ons wel 1,5 uur dus we waren pas om 23:15u in het hotel! En 't hotel.....dat was een drama!
Bleek o.a. te komen omdat de persoon die ons hielp er pas werkte en ons de verkeerde kamer had gegeven. Ook 't ontbijt was gezellig, tussen ongeveer 100 tachtigplussers die gezamenlijk op vakantie waren gegaan met een groepsreis. Gezellig!
Tsja, en dan de rit.....die begon al even dramatisch. De Bertone voor me ging vol in de ankers en sloeg opeens rechtsaf. Dus uit reactie trap ik op de rem (das wel handig, ja) en volgde de auto rechtsaf. Meteen in de bocht valt me in dat we verkeer zitten.....3km en 2 U-turns kunnen doen weer terug op de plek zijn. Er zouden 3 auto's op omns wachten om samen te rijden, maar die waren natuurlijk al weer vertrokken.
Toen konden we de weg even niet vinden door een wegomleiding, dus weer een hoop gekibbel in de auto. Gezelliiiiiig!
En als kers op de taart vloog er een wesp de auto binnen waardoor mijn vriendin licht paniekeerde....!
Bij de lunch bij The Gallery weer aangehaakt bij de rest van de groep en er voor gekozen maar gewoon op de dames in de grijze Berlina te vertrouwen en maar te volgen. Om verder gekibbel tusen vriendin en mij zeg maar te voorkomen.....haha!
Ik moest toch behoorlijk doortrappen om soms aan te haken bij de rest, met mijn 1600'tje moest ik het opnemen tegen twee 2-liters, de grijze Berlina en witte (ex-Erik) Bertone en een 75 V6....en op het einde had ik Jan met zijn Giulia V6 aan m'n staart hangen. Vooral de witte Bert van Erik (nieuwe eigenaar heet ook zo) heb ik en hele lange tijd achter gehangen, maar die klinkt echt super gaaf! De hele tijd met het raam open zitten genieten. Op de rechte stukken liep hij van mij weg, maar bij de drempels kon ik 'm gelukkig weer bijhalen....
Ondanks als dat gedoe toch een onztettend leuke dag gehad (echt waar!), leuk om een aantal mensen weer eens in 't echt te spreken sinds het Spetacollo of de N100M van vorig jarr.
Volgend jaar zullen we er denk ik wel weer bij zijn!
En nu op naar 21 augustus...dan is de verjaardag van mijn schoonmoede... ahum...dan is namelijk ook de "Targa Giulia"!
Op weg naar huis mijn vriendin ook maar eens aan het werk zetten.
)
En daar sta je dan, op de A73 waar geen vluchtstrook is.....nog net het begin van de afrit kunnen halen. Donderdag nog een discussie met GF gehad om met de Juul naar Italië te gaan en uit te leggen dat die dingen echt niet onbetrouwbaar zijn....
Eindpunt met ons 3-en naast elkaar