Ik kan mij in het rijtje aansluiten. Met de 147 op een bospad moeten steken. Blijkbaar vooruit de bumper net over een boomstronk gereden, toen achteruit en de hele voorbumper van de auto getrokken.. En nee, ik heb daar toen geen foto's van gemaakt....Dank voor de complimenten.
Nare schade aan de MiTo
Heb vroegah iets soortgelijks gehad met mijn 33SW. Had in de berm geparkeerd, met redelijk lang gras. Bij wegrijden een klap, krassen en schuren. Neus van de auto een eind omhoog. Had een dikke kei niet gezien. Een wonder dat de bumper niet scheurde. Kentekenplaat lag er af. Er weer af glijden was ook bepaald geen pretje.
+1 : de spoiler van de Spider die op een hard zandrandje in Engeland bij het keren was blijven haken heeft een aantal jaren heel wat foto's ontsierdIk kan mij in het rijtje aansluiten. Met de 147 op een bospad moeten steken. Blijkbaar vooruit de bumper net over een boomstronk gereden, toen achteruit en de hele voorbumper van de auto getrokken.. En nee, ik heb daar toen geen foto's van gemaakt....Dank voor de complimenten.
Nare schade aan de MiTo
Heb vroegah iets soortgelijks gehad met mijn 33SW. Had in de berm geparkeerd, met redelijk lang gras. Bij wegrijden een klap, krassen en schuren. Neus van de auto een eind omhoog. Had een dikke kei niet gezien. Een wonder dat de bumper niet scheurde. Kentekenplaat lag er af. Er weer af glijden was ook bepaald geen pretje.
On topic:
Jammer dat wij mometneel geen tijd voor ritten hebben, dit ziet er leuk uit maar de goede tijden zullen voor ons vast weer komen.
Bij ons dus hetzelfde verhaal, een kleine jongen in het huis erbij en ook nog een nieuw (klus-)huis. De Spider staat nogal werkloos toe te kijken,3 personen gaan er niet in. Onze kleine Alfist heeft al 1 rit met vlag en winpel doorstaan dus mag hij pappa in de toekomst gaan assisteren bij de ritten.+1 : het kleine meisje van nu 1 maand oud maakt veel goed, maar ik mis het rittenrijden nu al. Zeker als ze weer zo perfectionistisch zijn uitgezet. Hoop dat die kleine autorijden heel erg leuk gaat vinden...
Dat was ik wel van plan. Gelukkig ondersteund door mijn collega's: de roze trapauto met daarop het Giuliettalogo geplakt is al gearriveerd Het is inderdaad wel de bedoeling dat we over een paar jaar als Mama-dochter-team kunnen aantreden!Bij ons dus hetzelfde verhaal, een kleine jongen in het huis erbij en ook nog een nieuw (klus-)huis. De Spider staat nogal werkloos toe te kijken,3 personen gaan er niet in. Onze kleine Alfist heeft al 1 rit met vlag en winpel doorstaan dus mag hij pappa in de toekomst gaan assisteren bij de ritten.+1 : het kleine meisje van nu 1 maand oud maakt veel goed, maar ik mis het rittenrijden nu al. Zeker als ze weer zo perfectionistisch zijn uitgezet. Hoop dat die kleine autorijden heel erg leuk gaat vinden...
Gewoon met de paplepel ingieten!