GGspider
Member
Member

Il Giro nelle Colline (edizione 4)

zo feb 27, 2011 19:56

Beste vrienden alfisten,

Net als de drie voorgaande jaren, wil ik jullie graag ter kennis brengen van de jaarlijkse tourrit voor Alfa Romeo liefhebbers, die ik opnieuw organiseer in het hart van Vlaanderen.
Dit op zondag 4 september 2011.

Dit evenement kreeg de naam “IL GIRO NELLE COLLINE” en is ondertussen uitgegroeid tot een groot succes binnen de evenementenkalender. Tot zelfs over de landsgrenzen heen. Vorig jaar betekende dit een deelnemersveld van méér dan 100 Alfa’s. Het ‘centenario’ is dus binnen deze GIRO niet onopgemerkt voorbij gegaan.

Ik zou het sportief vinden en erg op prijs stellen als ook dit forum hieraan mocht deelnemen dit jaar. Het team doet er alles aan jullie een niet te vergeten Alfamoment te bezorgen.

Want het zou wel jammer zijn, dat al wie houdt van een dagje Alfaplezier, gecombineerd met de ontdekking van al het onbekende moois van ons Vlaamse erfgoed, en een gezellige babbel onder alfisten……dit zou moeten missen.

Alle info hierover wordt ge-updated op mijn site http://www.alfapassione.be, waar je nog méér over dit prachtige merk terugvind.
Zoals je zal merken, kan inschrijven op deze tourrit, via giro@alfapassione.be
Vriendelijke groeten en hopelijk tot dan

GGspider en het team

GGspider
Member
Member

wo mar 02, 2011 19:59

Zo alfisten,

De eerste inschrijving van dit forum is binnen.
GTVCO zal op 4 september deelnemen aan deze tourrit.
Jawel........voor de vierde maal op rij.

EN DAT BETEKENT TOCH AL WAT. OF NIET SOMS ! :wink:

Groetjes
GGspider

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Il Giro nelle Colline (edizione 4)

wo mar 02, 2011 20:51

Yep,gelijk aangemeld. :wink:

Ik wil deze rit niet meer missen op mijn rittenkalender. :thumbs:

GGspider
Member
Member

wo jun 08, 2011 21:05

Hi makkers, hi alfisten, hi geregistreerden, hi gasten, hi België, hi Nederland,
buongiorno a tutti….

Ondertussen werd de vierde editie van deze tourrit ‘IL GIRO NELLE COLLINE’ sinds eind februari aangekondigd. Wetende dat de dag van het evenement dit jaar 04 september is, wordt het stilaan tijd dat we de draad opnemen.
Heel wat tourritten, beurzen, meetings zijn reeds achter de rug, maar ook in het najaar willen jullie allicht wat rondtoeren met het ‘stalen ros’.

De voorbereidingen nemen stilaan vaste vorm aan en ook dit jaar zullen we er, naar gewoonte, een leuke dag van maken. We stellen dan ook alles in het werk om dit perfect georganiseerd te krijgen. In het openingbericht, of op m'n website www.alfapassione.be, lezen jullie hier alles over.

35 alfisten zijn tot op vandaag aangemeld. Niet mis alvast, maar het absolute record van vorig jaar (100 alfa’s) ligt nog veraf.
Dit jaar wordt het actieterrein de ietwat onbekende regio ‘Westhoek’, het heuvelland, net over de franse grens en het gebied achter de IJzer. Deze zal ons verrassen met zijn prachtig glooiend landschap, zijn gezellige dorpjes, zijn historisch patrimonium en zijn wereldberoemd trappistenbier.

Wat houdt jullie nog tegen om vandaag nog jullie deelneming te bevestigen.
Dit kan via mail naar giro@alfapassione.be

Eerstdaags neem ik even vakantie met de familie. Maak gerust jullie deelneming bekend. Ik bevestig zo snel mogelijk jullie inschrijving.

DUS ALFISTEN, WE ZETTEN DE KRAAN VOLLEDIG OPEN …….
T IS NU AAN JULLIE ………
BELEEF, NET VÓÓR DE HERFST INVALT, NOG EEN LAATSTE SUCCESVOLLE TOURDAG….. DOOR HET MOOISTE VAN VLAANDEREN

WELKOM OP ‘IL GIRO NELLE COLLINE ‘ IV
IEPER -> DIKSMUIDE

GGspider
Member
Member

RE: Il Giro nelle Colline (edizione 4)

za aug 13, 2011 22:20

GTVCO.....
Die voor de vierde maal deelneemt aan IL GIRO NELLE COLLINE
brengt een extra equipe mee

Anja & Chris
van harte welkom op 04 september in het Westvlaamse Heuvelland.

Ondertussen alfisten........een deelnemersveld van maar liefst bijna 70 Alfa's.

PERFETTO !! :)

Terug naar “Evenementen”