Beste vrienden alfisten,
Net als de drie voorgaande jaren, wil ik jullie graag ter kennis brengen van de jaarlijkse tourrit voor Alfa Romeo liefhebbers, die ik opnieuw organiseer in het hart van Vlaanderen.
Dit op zondag 4 september 2011.
Dit evenement kreeg de naam “IL GIRO NELLE COLLINE” en is ondertussen uitgegroeid tot een groot succes binnen de evenementenkalender. Tot zelfs over de landsgrenzen heen. Vorig jaar betekende dit een deelnemersveld van méér dan 100 Alfa’s. Het ‘centenario’ is dus binnen deze GIRO niet onopgemerkt voorbij gegaan.
Ik zou het sportief vinden en erg op prijs stellen als ook dit forum hieraan mocht deelnemen dit jaar. Het team doet er alles aan jullie een niet te vergeten Alfamoment te bezorgen.
Want het zou wel jammer zijn, dat al wie houdt van een dagje Alfaplezier, gecombineerd met de ontdekking van al het onbekende moois van ons Vlaamse erfgoed, en een gezellige babbel onder alfisten……dit zou moeten missen.
Alle info hierover wordt ge-updated op mijn site http://www.alfapassione.be, waar je nog méér over dit prachtige merk terugvind.
Zoals je zal merken, kan inschrijven op deze tourrit, via giro@alfapassione.be
Vriendelijke groeten en hopelijk tot dan
GGspider en het team