Hoi
ik vroeg me af of er nog evenementen kwamen omgv Rotterdam?
be namelijk nieuw hier en wil me hier graag bij voegen als meid!
oja hoe kan het dat ik geen foto kan opluaden?
Liefs
Van harte welkom. Fotos dien je eerst up te loaden naar bvb http://tinipic.com en dan kan je de link naar de site hier posten.Hoi
Liefs
www.tinypic.comVan harte welkom. Fotos dien je eerst up te loaden naar bvb http://tinipic.com en dan kan je de link naar de site hier posten.Hoi
Liefs
We kijken er al naar uit
Welkom hier!Ok super dankje,
ik ben zelf pitspoes gewest dus ben alle plekken wel bekend
allee nu om mjin eigen auto te showen
Hier nog een Rotterdammer!oh dankjewel voor de antwoorden
het is nog even uitzoeken waar alles staat hier
maar ik vind het nu al een leuke website
ik kom zelf uit rotterdam, maar ben ook vaak in amsterdam,
daarom mijn vraag ook
lijkt me leuk alle dagen bij een met de auto's
Volgens mij had Laurens (onze master-Tunnelcruise-organisator) ook nog iets anders leuks in de pijplijn zitten... hoe staat het met eind april, Laurens?Welkom hier! Een vrouw erbij is altijd extra welkom!
en kijk voor evenementen eens op onze site. De SCARB organiseert zowel meetings waar je kan kletsen en je auto kan showen (Spettacolo Sportivo, Registerdag), maar ook een flink aantal ritten (want met een Alfa moet je rijden ).
Daarnaast worden hier op het forum ook wel evenementen gepost die niet door de SCARB worden georganiseerd. Die vind je op de plek waar je nu ook je post hebt neergezet, dus je bent al in de buurt.
We hebben in ieder geval op 4 maart een rit in Zuid-Holland. En misschien gaat iemand weer zijn best doen om een tunnelcruise op te zetten, dat is pas echt een feestje in Rotterdam