Helaas,waren wij dit jaar WEEEER de pechvogels,met een kapotte Dynamo,toch de 1e 80 km gereden....
Helaas hebben we de tocht niet af kunnen rijden.
Volgend jaar n nieuwe poging..
Toch bedankt!! John en Claudette de Graaf
René, je kritiekpuntjes worden natuurlijk meegenomen.Ja daar komt heel wat bij kijken, hulde voor al het ingestoken werk dat mag echt niet onderschat worden zijn we ons van bewust
Paar kritiekpuntjes:
- Lunch en eindlokatie waren krap zat, komt natuurlijk ook omdat niet naar buiten gegaan werd. Beide vond ik vorig jaar eerlijk is eerlijk, ruimer en beter ondanks het weer element.
- Paar keer behoorlijk aan de grond gelopen met de Giulia, hij is wel iets verlaagd maar ook weer niet extreem. Tja en dan heb ik hem al aardig hangen: Mij betreft dus echt te veel drempels!!!
Uiteraard was het sfeertje zoals het moet zijn van dit fijne evenement, dank hiervoor!
René (startnr. 38 )
ps. Dank voor het alsnog ontvangen kruisje bij de finish, die ik vorig jaar niet had gekregen
Now were talking!(We hebben gisteren voorzichtig gesproken met een deelnemende circuit-eigenaar over een Nimega100miglia.nl circuitdag.)
Met andere woorden: De koek is nog lang niet op, en we gaan binnenkort met de mede-organisatoren om tafel om nieuwe verrassingen uit te denken.
Patrick.
Leuk!