Ik gok dat ik alle 916's die op de baan zijn geweest op de foto heb, in ieder geval van de zondag
Mooie foto's heren maar waar blijven de 916's?
Groet joris.
Ik gok dat ik alle 916's die op de baan zijn geweest op de foto heb, in ieder geval van de zondag
Mooie foto's heren maar waar blijven de 916's?
Groet joris.
Prachtig mooie foto deze
Dankje complimenten gaan naar mijn vriendin. Zij heeft de meeste foto's geschoten gisteren.Prachtig mooie foto deze
jazeker u vraagt en wij dragenZijn er nog meer foto,s gemaakt van de sudje die er stonden?? (dat is voor mijn pa .....leuk ik was er met zijn sud )
Groetjes Franksud
Oh ja die 164... ik moest een btje in mezelf huilen ... motor constant in de toerenbegrenzer jagen ... springen op de auto enz enz ... en dan heb ik het nog niet eens over de optische verkrachting.Bij deze mijn fotoreportage van de zondag
Ja, het deed mij ook veel pijn. Die is overleden. Laat ze de volgende maar NIET weer komen. Het is een evenement voor liefhebbers...Oh ja die 164... ik moest een btje in mezelf huilen ... motor constant in de toerenbegrenzer jagen ... springen op de auto enz enz ... en dan heb ik het nog niet eens over de optische verkrachting.Bij deze mijn fotoreportage van de zondag
Mensen, ik krijg best wel wat emails. Bij deze alvast een ontvangstbevestigingIk heb ook nog zo'n 900 foto's gemaakt. Heb ze nog niet online of uitgezocht. Was een beetje proberen met de camera.
Niet alles is dus even goed en was het oefenenen met beweging fotograferen. Wat lastig is, kan ik je zeggen als je niet weet welke instellingen je moet gebruiken.
Was voor mij het eerst met een slr camera, maar er zijn er een hoop goed gegaan hoor. Ik stond op die container bij bocht nummer 5
Alles wat ik heb is onbewerkt. Mag je zelf doen. Mocht je wat zoeken, stuur dan effe een mailtje fritshooft@hotmail.com of pb
met wat voor auto/ kenteken/ nummer, dan loop ik ze even door. Doe wel even je mailadres erbij in dat geval, dan kan ik ze mailen .
Ik stond er op zondag, met tussenpauzes, tussen 12:00 en 17:00.
Grtz
Frits
Wat willekeurige voorbeelden
Dankje complimenten gaan naar mijn vriendin. Zij heeft de meeste foto's geschoten gisteren.Prachtig mooie foto deze