di jun 05, 2012 19:27
zo ik ben ook weer een beetje bijgekomen, na vrijdag op zaterdag 4 uurtjes geslapen te hebben en zondag ochtend 3 uurtjes was ik het goed zat, maar....
het was het allemaal waard, het was weer geweldig, voor het eerst met de spider meegedaan en dat was maar goed ook, ik krijg nog een glimlach op me gezicht als ik terug denk aan het burllen door de tunnels. Amsterdam was ook geinig, behoorlijk veel positive opmerkingen gekregen tijdens het rijden door de stad, dat was erg leuk.
Het eerste gedeelte voor de stop hebben we voor ons doen ook zeer goed gedaan, alle plaatsen en cirkels gehad en we waren heel netjes op tijd bij de stop.
Daarna ging het niet zo soepel meer, wel alle cirkels nog aangereden, maar als het antwoord niet (naar ons zin) snel genoeg gevonden kon worden doorgereden.
We hebben de heren op de berg nog verblijd met ons bezoek maar aangezien er geadviseerd werd om via de tomtom naar het eindpunt te rijden en huiswaarts ook nog ruim anderhalf uur was toch maar besloten om daar het antwoord formulier in te leveren en huiswaarts te gaan.
Kortom, geweldige wegen bereden en zeer goed georganiseerd, heren bedankt
Op naar volgend jaar, ik zal er zeker bij zijn.
ps, kan ik de correcte antwoorden nog krijgen?, kan ik zelf even kijken hoeveel we er nu uiteindelijk goed hadden.
Alfa mogen kraken, piepen en kapot gaan, ze hoeven alleen mooi en snel te gaan